Meklēt blogā

pirmdiena, 2015. gada 19. oktobris

Essence Click & Go Nails

Sveikas!
Kā jau jūs, iespējams, zināt, es ar nagu / roku kopšanu esmu uz Jūs. Taču šis ir temats, kurš man pēdējā laikā mani ļoti interesē, it īpaši mākslīgie nagi. Pēc pieredzes ar Gelish laku, arī no mākslīgajiem gēla vai akrila nagiem man ir lielas bailes. Alternatīva ir mākslīgie pašlīmējamie nadziņi ar iepriekš uzlikto līmīti no veikala Drogas, šajā gadījumā Essence.
 Nadziņi ir parocīgā, ērtā plastmasas kastītē. Komplektā iekļauti 12 nagi.
Nadziņu otrā pusē jau ir uzklāta līmes kārta, atliek nagus tikai uzlikt!
Ražotājs sola noturību līdz pat 3 dienām.
Izklausās labi, vai ne?
Viss jau būtu ļoti jauki, ja maniem nagiem šie derētu. Maniem nagiem kādi trīs derēja,
pārējie bija krietni par lielu (kā jau bildēs var redzēt).
Noturība, protams, nav līdz 3 dienām, bet gan līdz brīdim, kad tavas rokas skars ūdeni. Pirmais iespaids palika ļoti labs, par tādu cenu likās ļoti kvalitatīvi nagi. Bet līdz ko nomazgā rokas, nagi palēnām sāk atlipt.
Katrā ziņā, šie nagi noteikti nav ikdienas lietošanai, bet uz kādu pasākumu der lieliski, īpaši, ja nav laika gaidīt, kad nožūs nagu laka.

Cena: 3,49
Nopērkami: Drogas

Nākamie vēlmju sarakstā ir Elegant Touch nadziņi.
Kāda Jums ir bijusi pieredze ar mākslīgajiem nagiem?
Have a Nice Day! :)

7 komentāri:

  1. Huh .. maksligos nagus atceros no skolas laikiem.. nezinu ka biju dabujusi un ka pielimejusi :D vienbrid man likas ka kaut kadu divainu limi izmantoju... nu kur tas laiks.. 15gadi atpakal :D
    Tagad man liekas ta jau labak isi savi neka pielimeti:

    Sieviskiba.blogspot.com
    Ilze

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, es tādus par Ls0,29 arī ar kaut kādu dīvainu līmīti esmu līmējusi, nezinu kur man bija prāts! :D

      Dzēst
  2. Šos biju uzlikusi uz savu 12. klases izlaidumu, nožēloju savu izvēli. Izskatījās glīti, taču man visu laiku par tiem bija jādomā. Es nevarēju izlaist rokas cauri matiem, jo tie ķērās un plēsa ārā man matus. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man likās, ka šie nadziņi ir jaunums, iepriekš nebiju pamanījusi. Tagad atceros Tavu rakstu, zināšu, ka uz tādiem pasākumiem nav vērts likt. :)

      Dzēst
  3. Izskatās dabīgi, esmu pārsteigta! Cerams, ka arī dzīvē izskatās tik pat dabīgi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pa gabalu varbūt izskatās dabīgi, bet var redzēt, ka par lielu nedaudz...

      Dzēst
  4. Kāpēc netiek nekas jauns vairs rakstīts?:)

    AtbildētDzēst