Meklēt blogā

svētdiena, 2015. gada 25. oktobris

Autumn Must-Haves!

Sveikas!
Nesen izveidoju rakstu par iemīļotajiem skaistumkopšanas produktiem vasarā, tāpēc šodien nodomāju,
vai nebūtu piemērots laiks, lai izveidotu sarakstu ar rudens produktiem.
*Batiste Oriental sausais šampūns. Lieki komentāri.
*Victoria's Secret Mango Temptation ķermeņa atsvaidzinātājs. Salīdzinoši spēcīgs aromāts, ļoti piemērots sezonai.
*Planeta Organica sejas pīlings. Katrā otrajā blogā par šo līdzekli var lasīt teicamas atsauksmes. Rudens un ziemas periodā man vairāk patīk lutināt savu ādu, gan ar ķermeņa krēmiem, gan seju ar eļļām, serumiem, maskām, pīlingu, - lietām, ko vasarā teju neizmantoju.
*Garnier Fructis Lenghts Plumper Leave-In serums. Serums kā serums, bet smaržo brīnišķīgi!
*Essence Marble Mania vaigu sārtums. Vaigu sārtums ir produkts, ko izmantoju ļoti, ļoti reti, tāpēc jaunus nepērku, jo pagaidām man pietiek ar to, kas man jau ir, šajā gadījumā sens Essence limitētās kolekcijas sārtums. Skaists tonis, kas man asociējas ar rudeni.
*Essence nagu lakas
155-Red Ahead
16-Fame Fatal
*Lady Gaga - Fame smaržas. Manas mīļākās vakara smaržas.
*Rimmel ScandalEyes acu zīmulis 003-Brown. >Atsauksme<
*ArtDeco All in One skropstu tuša. Pagaidām labākā skropstu tuša, kādu esmu mēģinājusi.
*Maybelline Color Tattoo 24Hr acu ēnas
35-On and On Bronze. Bronzas tonis ar spīdumiņiem.
70-Metallic Pomegranate. Tumši violets/sarkans tonis ar spīdumiem. Lielisks produkts, lai padarītu interesantāku ierasto smoky eyes. Grims apskatāms >šeit<.

Kādus produktus Jūs biežāk izmantojat rudens sezonā? :)
Have a Nice Day! :)

9 komentāri:

  1. Man patīk rudenī lietot saldas smaržas, lai diena gaišāka :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Intreseanti! Man rudenī ir tieši pretēji - parasti lietoju spēcīgākas smaržas. :)

      Dzēst
  2. Planeta Organica sejas pilings ir supergs, man viņs patik labāk par Madas pīlingu.. liekās makten stiprāks?!
    Gagas smaržas ir favorīts arī man ;) Dizains interesants & smarža pietiekami salda :)

    sieviskiba.blogspot.com
    Ilze

    AtbildētDzēst
  3. Kā Tev patika Batiste šampūns? Esmu šobrīd sava kideālā sausā šampūna meklējumos :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ļoti patīk! Kopš lietoju Batiste, man nav nepieciešams skatīties uz kādu citu. :)

      Dzēst
    2. Madara- droši vari citu nemeklēt- šis ir labākais :)

      Dzēst