Meklēt blogā

piektdiena, 2015. gada 1. maijs

Rimmel ScandalEyes acu zīmuļi

Sveikas! Sveicieni pirmajā maijā!
Šodien raksts par Rimmel ScandalEyes acu zīmuļiem.
Acu zīmuļi solās būt ūdensnoturīgi.
Mani toņi - 003-Brown un 001-Black.
Zīmuļi ir krēmīgi, viegli izpludināmi. Brūnajā zīmulī ir nelieli, spīdumiņi. Šos lietoju gar skrpstu līniju, lai viegli izceltu acis. Noturība ir ļoti laba. Cits stāsts par ūdenslīniju. Jau dažas minūtes pēc uzklāšanas, zīmulis sāks smērēties un neilgi skats ir kā pandai (man nekas nav pret pandām, bet ikdienā kā viena tā īsti nevēlos staigāt).
Zīmuļi ir pigmentēti, bet ne tik ļoti kā Maybelline Master Drama.
Kopumā man šie acu zīmuļi patīk ikdienas lietošanai. Kad gribās izteiksmīgāku skatienu un labāku noturību, lietošu Maybelline Master Drama.

Cena: ap 4
Nopērkami: Drogas
Kādus acu zīmuļus lietojat Jūs?
Have a Nice Day! :)

8 komentāri:

  1. Man ļoti patīk Urban decay zīmulīši, tagad lietoju vien tos, bet acu zīmuli kas noturētos uz ūdenslīnija ilgāk par stundu vēl neesmu atradusi.. ;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par tiem tiešām dzirdēts daudz laba!

      Hehe, vai Maybelline Master Drama esi mēģinājusi? :)

      Dzēst
    2. Ieteikums, lai turētos ilgāk par stundu ūdenslīnijā- nostiprināt ar ēnām, piemēram, baltu ar baltām, melnu ar melnām, nu jūs sapratāt :D
      tiešām strādā.

      Dzēst
    3. Jā, šī metode ir ļoti laba! Ja pirms tam vēl ar vates kociņu notīra 'mitro', tad ir pavisam labi! :)

      Dzēst
  2. Man šobrīd visiecienītākie ir Bourjois Contour Clubbing ūdensnoturīgie zīmulīši - ļoti mīksti un pigmentēti, bet kad nosēžas, nekur neizsmērējas un nepazūd :)

    AtbildētDzēst
  3. Tā ka biežo acu zīmuļus nelietoju - man skatuves vajadzībām ir Catrice zīmulīši - cena laba, mīksti, pigmentēti, man pietiek :)

    AtbildētDzēst
  4. Zīmulīšu, manuprāt, ir ļoti labi un cena atbilstoša!

    AtbildētDzēst