Meklēt blogā

sestdiena, 2015. gada 18. aprīlis

AliExpress atsauksme | Ceurtā daļa

Sveikas! Ceru, ka Jums iet labi!
Šodien atrādīšu pēdejos Aliexpress pirkumus. Šoreiz uzsvars uz aksesuāriem.

Pirmā daļa >šeit<
Otrā daļa >šeit
Trešā daļa >šeit

''Mango'' maza somiņa
Bilde no Ali:
 Mans attēls:
Telefons bildē ir, lai aptuveni saprastu somas lielumu.
Pasūtīju krēmkrāsā, bet man atnāca kaut kas līdzīgs ziloņkaula krāsai, turklāt, netīra. Mēģināju noberzt, bet visu notīrīt neizdevās. Maza parocīga somiņa, kurā var ielikt telefonu, maku, atslēgas un lūpukrāsu.
Cena: 6,67

Krēmkrāsas un piparmētru krāsas kaklarota
Bildes no Ali:


 Manas bildes:
Ļoti pieticīgi iesaiņotas, tādējādi piparmētras kaklarotai bija izkritis viens gabaliņš laukā, kas, neesot, izskatījās ļoti uzkrītoši. Tāpēc uzreiz ķēros pie darba un abās pusēs izņēmu laukā gabaliņus un savienoju neskartās puses. Izskatās normāli, valkāt var, bet krēmkrāsas viennozīmīgi ir labāks.
Tā jau skaistas, ļoti patīk, žēl tikai, ka tā sanāca.
Cena piparmētras $2,67 ; krēmkrāsas - $2,69

Skropstiņas
Ali:
 Dzīvē:
Paņēmu izmēģināšanas pēc. Sanāca ļoti lēti, daudz izdevīgāk nekā Drogu klāsta skropstiņas.
Šīs ir ļoti dabīgas un skaistas. Esmu sajūsmā, ja vajadzēs, noteikti sūtīšu vēl.
Cena: 1,52

Viegls topiņš
Aliexpress:
Mana bilde:
 Domāju, karstās vasaras dienās virs peldkostīma būtu perfekti.. Pasūtīju S izmēru, bet saņēmu kaut kādu XXXL. Saprotu, ka topiņš ir domāts lielāks, bet ne jau tik izteikti. Kā arī, tas ir ļoti caurspīdīgs. Rādās, ka pat tajās karstajās dienās virs peldkostīma šis noteikti nederēs.
Bildē izskatās labāk nekā dzīvē.
 Cena: 2,58

''Mango'' liela pleca soma
Bilde Ali:
 Manas bildes:
Noliku A4 kladi, lai apmēram saprotat cik soma ir liela.
Manuprāt, šī ir ļoti laba soma. Izteikti viegla, no laba materiāla. Tieši tas, ko vēlējos.
Pirmajā dienā ķērās slēdzis, bet nu jau ir labi. Mani vienīgi uztrauc rokturi, tie ir ļoti plāni, un domāju, ka pārāk daudz smagumu nenoturēs. Drošības labad nēsāšu līdz diegu un adatu. :D
Cena: $29,99

Tādi lūk mani pirkumi!
Ko labu Jūs esat pasūtījušas pavasarim? :)
Have a Nice Day! :)

9 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Mazliet apjuku, īsti nezinu kuru no abām domāji. Pietam, tagad abas ar lielisku atlaidi. :)

      http://www.aliexpress.com/item/Mango-Brand-New-Arrival-Women-Handbag-Fashion-Shoulder-Bag-Casual-Large-Capacity-Shopping-Bag-Embossing-PU/32214426216.html

      http://www.aliexpress.com/item/2014-autumn-and-winter-new-fashion-women-bags-Plaid-Criss-Cross-Pattern-PU-Leather-Chains-Handbag/2040769853.html

      Dzēst
  2. Esmu četras reizes sūtījusi aliexpress. Trīs no 4 sūtījumiem bija "ak šausmas". Izdzēsu savu profilu. Kā saka - "Ja nav kazai piena - tad nav". Tikai viena blūzīte bija laba.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man žēl, ka Tev gadījusies tik nepatīkama pieredze!
      Es parasti neko traki dārgu nepasūtu un augstu cerību man arī nav. :D :)

      Dzēst
  3. Es laikam esmu no tiem Ali pircējiem, kuriem ir vairāk paveicies nekā nepaveicies. Jo es saprotu un pilnīgas cheap sh*t lietas nesūtu :D Pēc bildēm un atsauksmēm apmēram var saprast, kas tev atnāks, ja nav pārdevēja sabildētas bildes, bet bildes ņemtas no oriģinālajiem internetveikaliem, tad nemaz neapsveru domu.
    Tagad gaidu džinsa kleitu (un turu īkšķus, lai nav par īsu) un neondzeltenu VS apakšveļu. Plus tādus nieciņus kā minimālas kaklarotiņas un auskarus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu, man ir tā pat. Vienreiz atradu skaistu kleitu, tad nedaudz aizdomājos un sapratu, ka tā ir no asos un atsauksmes bija ne tādas kā gribētos. :D

      Cerams, ka atnāks viss kā Tu vēlējies. :)

      Dzēst
  4. Esmu pasūtījusi vairākkārt. Protams,ir gadījies,ka nav atbildis izmērs,bet visā visumā esmu apmierināta ar precēm,ņemot vērā to cenu. :)

    AtbildētDzēst
  5. Pati sūtu ne tikai drēbes, bet visādus nieciņus un mašīnai/ā noderīgas lietiņas. Visu, ko esmu sūtījusi saistībā ar mašīnu , ļoti priecājos ( pumpis riepām, telefona turētājs , kas pieliekams uz priekšējā stikla u.t.t ) , kopumā ar nieciņiem arī nekādu problēmu nav, neskatoties uz to, ka 2 pāri auskaru pazuduši un brilles atnākušas saplīsušas, protams, par auskariem naudu neprasīju atpakaļ, bija lēti, bet brilles gan vietā jaunas atsūtīja. Apģērbs- mēdz būt ļoti kvalitatīvs, bet arī, protams, otrādāk. Pašai ir bijuši gan caurumi, gan diegi izlīduši, gan izmērs cits, bet citas ir nākušas ļoti skaistas un der kā uzlietas. Apavus neriskēju sūtīt. Nu, redz, arī tagad pati gaidu jaunas drēbes un dažas, kamēr apstiprinās.
    Par tādu cenu nekur Latvijā normālas drēbes un pārējos niekus nedabūsi, tāpēc ir vērts riskēt, bet sākumā jāpalasa atsauksmes.

    AtbildētDzēst