Meklēt blogā

ceturtdiena, 2015. gada 19. marts

Loreal Volume Million Lashes Excess skropstu tuša

Sveikas!
Šodien atsaukme par Loreal Volume Million Lashes Excess skropstu tušu.
 Nekad nebiju mēģinājusi kādu no Loreal Million Lashes tušām, kaut gan biju dzirdējusi daudz labu atsauksmju. Kādu laiciņu atpakaļ beidzot nolēmu pamēģināt.
 Manuprāt, tuša ir ļoti individuāla lieta. Vienam der, citam nē.
Man tuša liekas nedaudz par sausu. Esmu pieradusi pie tušām, kas ir mitrākas. Varbūt tā ir tikai sagadījies, un šī ir veikalā pastāvējusi ilgāk jeb tādai tai vienkārši ir jābūt, jo neatceros, kad pēdējo reizi lietoju Loreal tušas un kāda tā bija.
Noturība ir laba, neko nesmērē, bet dienas beigās, tuša būs nedaudz nodrupusi.
Tā lieliski pagarina skropstas un dod nelielu apjomu.
*Atvainojit par dīvaino bildi, tuvākajā laikā centīšos pārfotogratēt!
 Kopumā tuša ir laba, bet vēlreiz, tuvākajā laikā, noteikti nepirkšu. Kaut gan, vēlos pamēģināt oriģinālo Million Lashes.

Vērtējums: 8
Cena: ap 10
Nopērkama: Drogas, Rimi lielveikalos

Kādas Jums attiecības ar Loreal tušām? Kuru varat ieteikt? :)
Have a Nice Day! :)

9 komentāri:

  1. Pašlaik lietoju Telescopic tušu no L'Oreal - patīk, lai gan pirms pāris gadiem ļoti nepatika :) Laikam ar gadiem mainās gaume it visā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, man arī pārid gadus atpakaļ Telescopic nepatika, varbūt būs kas mainījies. :)

      Dzēst
  2. Es pievienošos labajām atsauksmēm par skropstu tušu, pati pašlaik lietoju un itkā manējā nav sausa, nav arī pārāk mitra - kad viss vienā kunkulī uz skropstām stāv. Ļoti skaistas bildes - prieks skatīties.

    sskaistumadeva.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  3. Man tieši šī ir un jāsaka kā ir - esmu vīlusies. Man tā birst, klājas arī ne pārāk - paliek kunkulīši uz skropstām. Manuprāt, tā pārkā saķepina skropstas un noteikti nav no tām labākajām.
    Miss manga man noteikti patīk labāk, un cik redzēju, Drogas tai tagad laba cena :)

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Žēl, ka Tev tā! :(

      Es manīju, tagad domāju, vai man vajag. Laikam nopirkšu, lai stāv, kad vajadzēs - būs. :)

      Dzēst
  4. Pēdējā no L'Oreal tušām, ko pamēģināju, bija ar kolagēnu, man sākās nereālākā alerģija, kopš tā laika L'Oreal tušas vairs nelietoju, kaut gan agrāk ļoti patika Telescopic. Tagad plānā ir nopirkt Million Lashes klasisko. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ārprāts! Man ļoti žēl, ka tā sanāca!

      Tad jau varēšu gaidīt atsauksmi! :)

      Dzēst
  5. Man patika mis manga.. neatceros, vai viņa bija no loreal?! ;) bet tā laikam ir tuša kuru pirktu atkārtoti, jo diemžēl, man ir īsas skropstas:( :) bet nu .. ir jāsadzivo ;))

    AtbildētDzēst