Meklēt blogā

svētdiena, 2015. gada 8. februāris

Valentine's Day Gift Ideas for Her!

Sveikas!
Tā kā Valentīna diena nav aiz kalniem, šodien nolēmu salikt kopā mazu ''idejas dāvanām viņai'' komplektiņu.
Esmu viens no tiem cilvēkiem, kas uzskata, ka nav vajadzīga Svētā Valentīna diena, lai pateiktu kādam, ka tu viņu mīli vai kā citādāk to izrādītu.
Tad nu es izveidoju šo sarasktu ar dažām lietiņām idejām ko dāvināt, kuras es priecātos saņemt. Tiesa gan, vairāk koncentrējos uz kosmētikas lietiņām.

Valentine`s Gifts for Her
Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh smaržas. Douglas 75,41
Urban Decay Naked Basics. Lieliska maza paletīte ikdienas lietošanai! Altamisi  32,00
Katy Perry mākslīgās skropstas. Es pēdējā laikā esmu nedaudz aizrāvusies ar mākslīgajām skroptām, šīs būtu interesanti pamēģināt. Stockmann ~ 6,00
Lush The Kiss lūpu skrubis. Ļoti patīk Bubblegum skrubis, šis arī noteikti ir labs un smaržo pasakaini. Lush  8,00
Lush Prince Charming dušas želeja. Es domāju, jebkas no smaržīgajām un skaistajām Lush lietiņām būs tieši laikā!
 Yves Saint Laurent Rouge Volupté. Douglas 33,95
Victoria`s Secret Total Attraction ķermeņa skrubis.  Altamisi 14,50 
Escada Cherry in the Air smaržas. Man ļoti patīk Escada smaržas, šīs noteikti smaržo pasakaini. Hops  33,00 
Otiņas. Jo to par daudz nevar būt! :) Amazon $20,99
Protams, mīļi ir saņemt ziedus vai kādu rotaslietu, varbūt veļas komplektu. Manuprāt, galvenais ir tas, ka par tevi atcerās. :)

Ko Jūs labprāt saņemtu Valentīna dienā no mīļotā?
Lai mīlestības pilni svētki!

3 komentāri:

  1. Es vispār par Lush Prince Charming dušas želejas aromātu biju loti pārsteigta, jo kad lasīju tās aprakstu preses relīzē, man bija tāds liels phē, jo likās, ka būs pārlieku salda, bet kad es biju veikalā un kārtīgi pasmaržoju, es sapratu, ka nosaukums ir maldinošs un šis ir tāds princis, kas man ari patīk, jo lai viņa ir pasalda to visu kontrastē burvīgā greipfrūta piezemētā nots, kas nav nedz pa stipru, nedz pa skābu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī no sākuma ne visai, bet tad kaut kā apradu, un iepatikās. Gadās arī tā. :)

      Dzēst
  2. Šis jāliek vīriešu forumos, lai viņiem vieglāk :)

    AtbildētDzēst