Meklēt blogā

otrdiena, 2015. gada 24. februāris

Avon Planet Spa Amazonian Treasures mitrinošā ķermeņa eļļa

Sveikas saules!
Šodien mazliet smalkāks raksts par Avon Planet Spa Amazonian Treasures mitrinošo ķermeņa un vannas eļļu ar akai ogām.
Laikam sākšu ar to, kāpēc vispār izdomāju, ka man vajag kaut kādu spa eļļu no Avon.
Man ir bijis tas prieks un laime dažus mēnešus strādāt spa. Atmosfēra bija absolūti burvīga, viss smaržoja ideāli, darba kolēģi bija ļoti draudzīgi un atsaucīgi, visā visumā, pat strādāt tur bija ļoti relaksējoši, katru dienu uz daru gāju ar prieku. Dažas bildes un aprasksti atrodami šeit.
Bet nu jau no novembra esmu atpakaļ, atkal jāpievēršas mācībām un dzīvošanai saspringtā režīmā.
Tad nolēmu pameklēt ko tādu, kas mani varētu aizvest atpakaļ tajā mazajā prieka aliņā. Drogās nekā lādzīga neatradu, bet sanāca saskarsme ar Avon, un atceros, ka viņiem bija Planet Spa kolekcija.
Piedāvājums ir salīdzinoši plašs ar interesantām lietām.
Labi, nedaudz aizrunājos un aizdomājos. Tad nu par pašu produktu.

Kopjošā eļļa padara ādu maigu un gludu. Uzklāt uz ķermeņa ādas, lai izbaudītu masāžu un mitrinošo iedarbību.
Lietošana:
*Vannai. Pievieno 1-2 korķīšus vannas ūdenim.
*Kermenim. Uzklāt tieši uz ādas.
*Matiem. Daudzumu zirņa lielumā iemasēt mitros matos un galvas ādā, atpūsties 10-15min, tad izmazgāt ar šampūnu un izskalot.

Mans viedoklis:
 Šī ir mana pirmā eļļa, tāpēc nemācēšu salīdzināt ar kādu citu.
Sākšu ar to, ka smaržo burvīgi.
Šo produktu parasti lietoju vienu reizi nedēļā, nedēļas nogalēs. Lietoju tieši uz ādas, un sajūtas ir lieliskas! Kā jau minēju, eļļa smaržo lieliski, mitrina fantastiski un vienkārši atstāj patīkamu sajūtu. Sajūta paliek arī neilgu laiciņu pēc dušas.

Vannai neesmu lietojusi, jo man it tikai duša. Bet domāju, ka varētu būt ļoti labi.

Tā pat arī matiem šo eļļu neesmu lietojusi, jo, manuprāt, tā ir piemērota sausākiem matiem. Tā kā mani mati taukojas ļoti ātri, papildus eļļa tajos nav nepieciešama.

Katrā ziņā, šis ir tāds nieciņš bez kura noteikti var izteikt, bet, ja ir vēlme atpūsties un palutināt ādu, varētu būt noderīgi, īpaši ziemā.

Cena: 4,99

Jūs lietojat eļļas? Ja jā, tad kādā veidā?
Have a Nice Day! :)

13 comments:

  1. Man patīk Avon Planet Spa produkti, bet nepatīk tas, ka jāmeklē konsultanti, lai varētu pasūtīt.
    Šobrīd lietoju Planeta Organica dzērveņu eļļu sejai, bet gribu nopirkt Caudalie eļļu ķermenim.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uj, man atkal ir tā, ka konsultanti ir uz katra stūra, un beigās nezinu no kura ņemt. :D

      Nākamā manā sarakstā ir kāda eļļa sejai. Kā Tev tā dzērveņu patīk? :)

      Dzēst
    2. Dzērveņu eļļa man ļoti patīk, domāju, ka izmantošu arī ķermenim. :)

      Dzēst
  2. Lietoju eļļu maisījumus, kad sagribas, ķermenim, matiem, sejai.. jaucu pati - no dabīgām eļļām..:) no ne- dabīgajām laikam TBS skaistuma eļļas tikai esmu mēģinājusi ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kādas eļļiņas taisi? Būtu interesanti palasīt kādu recepti. :)

      TBS noteikti labas, kaut kad būs jāpamēģina. :)

      Dzēst
  3. Es lietoju Elemis homespa eļļu, arī kādreiz kad TakaSpā apmeklēju, un tā ietekmē nopirku, lietojot to, atsauc atmiņà tos laikus,dažas smaržas arī bieži atsauc kaut ko atmiņā <3
    Lietoju eļļas, matiem pārsvarā. Mandeļu ir favorîts. Tagad testēju matiem linsēklu&co no Ecolab, Siberikas. Vīnogu kauliņu un dzērveņu sejai.Eļļas ir laba lieta!
    Skaists attēls, tāds ar tiešām spā noskaņu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas gan ir forši! :)

      Kā ir ar eļļām matos? Briesmīgi netauko?
      Būs jāpierkasta.

      Paldies! :)

      Dzēst
    2. Es tieši kā matu maskas lieku un turu stundām, vai uz nakti. Tīros matos dabīgās pat galos neriskēju, jo dabīgajām tomēr ir saturīgāks sastāvs, bez silikoniem un tā, noslogos ,acu mirklī padarīs itkā netīrus un salipinās tos. :D

      Dzēst
  4. Ojj, man dikti patīk AVON Planet Spa līnija, īpaši iecienītas man ir plēvveida sejas maskas.
    Gaidu vasaru un mazliet siltāku laiku, kad ķermeņa eļļas izbaudīšu visvairāk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tādu nemaz nebiju ievērojusi, paldies, būs jāpaskatās cītīgāk! :)

      Dzēst
  5. Matiem lietoju diždadžu eļļu (pie saknēm) + linsēklu eļļu visā garumā. Noturu stundu vai divas un tad kārtīgi (vismaz 2 reizes) izmazgāju matus. Pēc izmazgāšanas mēdzu pašos galiņos iemasēt nedaudz kādu no speciālajām matu eļļām vai mandeļu eļļu.
    Sejai šobrīd tiek lietotas mandeļu un lauru eļļas. Noteikti būs arī atsauksmes

    Zane
    http://manapasakupasaule.blogspot.com/

    AtbildētDzēst