Meklēt blogā

otrdiena, 2015. gada 20. janvāris

Pirmais solis

Sveiki!
Kā jau šī gada pirmajā rakstā minēju, šogad esmu apņēmusies veikt dažas lietas pašas priekam un veselībai, un šis raksts būs kā atgādinājums sev, jo viena no šīm lietām - vingrošana - man ir ļoti iepatikusies. Nezinu vai tā ir laba doma rakstīt to šeit, blogā, jo zinu, ka ir cilvēki, kuriem šāda veidi raksti no manis nepatīk, bet nu...
 Un šī ir viena no tām lietām!

Nedaru neko ekstrēmu, tikai dažas lietas, ko man mācīja un stāstīja, ko būtu labi darīt. 
Tā pat, internets ir pilns ar dažādiem attēliem ar vingrošanas uzdevumiem un pilns Youtube ar 'Workout Routine'.

Katru dienu cenšos atvēlēt vismaz stundu, kaut gan parasti tas viss ievelkas nedaudz ilgāk. 

 Izvelku veco paklājiņu, pa kuru kaķi bieži bija dauzījušies, vēl vecāku lecamauklu, un sāku, heh.

 Ja es sāku iegādāties kārtīgu sporta apģērbu, tad es nejokoju un viss ir nopietni. :D
Cerams mana lielā apņemšanās nepaliks tikai gada sākumā, bet ar lepnumu varēšu rakstīt par to vēl gada beigās.
Šīs bikses ir superīgas! Noteikti iesaku, ja meklējat labas par saprātīgu cenu!
Sportsdirect.com 21,59

Tagad esmu kārtīgu sporta apavu meklējumos. Nesen iegādājos šīs Nike kedas, bet ticiet vai nē, 
bet sportam tās pilnībā neder. :D
Tāpēc uz doto brīdi izlīdzējos ar vecajiem Reebok apaviem, kas ir jau gados pavecāki, bet tiem nav nekādu defektu, nav saplīsuši, ir fantastiksi ērtas un par vislielāko pārsteigumu, der kā pirms cik gadiem, kopš tās iegādājos. :) Tāpēc tagad vēlos ielikt naudiņu ērtā un glītā sporta apavu pārī.

Cerams pēc kāda laiciņa atkal varēšu uzrakstīt šo to par manu mazo prieciņu ar vingoršanu.
Vai, pavisam aizmirsu! Dažas draudzenes arī ir apņēmušas uzturēt figūru un veselību, apmeklējot aerobiku, kas izklausās interesanti! Varbūt nedaudz vēlāk pievienošos un uzrakstīšu kā labi veicas!

Katrā ziņā,
Have a Nice Day! :)

12 comments:

  1. Ļoti jauka apņemšanās, lai izdodas visā gada garumā! :)

    AtbildētDzēst
  2. Man tāda pati apņemšanās, kā Tev! :) Veiksmi!

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
  3. Turēsim īkšķus, lai tev izdodas, jo zinam cik viegli var salūzt :)
    Veiksmi un izturību !!!:)

    iekodiesmode.blogspot.com

    Laura & Dace

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti iedvesmojošas bildes!
    Vispār skaiss sporta apgērbs ir puse no motivācijas! Vispār man arī pamazām jāsāk! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!

      Tieši tā! Kad ir vēlēšanās un gribasspēks, noteikti sāc! Veiksmi un izturību! :)

      Dzēst
  5. Lai veicas!

    Es arī pavāļājos reizēm pa grīdu, bet vajadzētu sākt to lietu nopietnāk :D Zinu, ko darīšu šovakar - meklēšu internetveikalos sporta drēbītes, lai cik dīvaini tas neliktos, bet tiešām - ja Tev ir glīts sporta tērps, tad arī gribas to uzvilkt un kaut ko darīt, nevis iemest skapī un turpināt darīt neko :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!

      Haha, iesākumam jau der arī tā! :D :)
      Pilnībā piekrītu Tev, man tā arī bija, līdz ko iegādājos šo apģēbu. :D

      Dzēst