Meklēt blogā

piektdiena, 2015. gada 30. janvāris

January 2015 Favourites!

Sveikas!
Pirmais šī gada mēnesis jau gandrīz ir aizvadīts, tāpēc šodien apkopošu janvāra iecienītākos produktus.
1. Essence Eyebrow Stylist Set. Uzacu krāsošanas komplektiņš. Ar uzacīm īpaši neaizraujos, bet iesākumam un ikdienai šis, manuprāt, ir lielisks!
2. Barry M Gelly Hi-Shine nagu laka 433-Greenberry. Nails of the Day >šeit< .
3. Maybelline Color Tattoo 35-On and On Bronze. Vienas no visu laiku mīļākajām acu ēnām. Atsauksme >šeit< .
4. Maybelline Baby Lips - Intense Care. Balzams kā balzams. Smaržo jauki, taču mitrināšana nav tā labākā. Domāju, ka šis ir vairāk piemērots vasarai, īpaši jo tam ir SPF20.
5. Rimmel Wake Me Up tonālais krēms. Atsauksme >šeit< .
6. Wet & Wild Mega Liner. Ļoti labs laineris, tiešām! Fantastika noturība, laba otiņa, superīgi pigmentēts, it īpaši par tādu cenu! Biju patīkami pārsteigta!
7. TRESemmé aizsarglīdzeklis matiem pret karstajiem rīkeim. Esmu patīkami pārsteigta. Ja būs iespēja, noteikti iegādāšos vēl!

Random favorīti!

Lipton Lemon Macaroon zaļā tēja. Ārprāts, smaržo un garšo tik jauki, mmm.
Noteikti iegādāšos vēl bumbieru un šokolādes, kā arī melleņu mafinu tējas. :)

Dziesmas
Maroon 5 - Sugar
Man patīk dziesma, bet video ir absolūti fantastisks! Varu skatīties un skatīties!

Galantis - Runaway (U & I)

MIXALYDIA - Biggest Mistake

Kaut kā tā!
Un kā vienmēr,
Have a Nice Day! :)

4 komentāri:

  1. Es nemaz nebiju pamanījusi tādu tēju! Akdievs, man vajag viņu!!!! :DD

    AtbildētDzēst
  2. Man no tējām ļoti garšo jaunā Lipton zaļā tēja+piparmērta. Sen neesmu garšojusi tik labu neorganisko veikalu tēju:)

    AtbildētDzēst
  3. Es jau kādus gadus divus lietoju Essence uzacu ēnas. Patīk un apmierina, pagaidām uz neko citu arī neskatos. :) Savām uzacīm izmantoju tumšāko ēnu.

    AtbildētDzēst