Meklēt blogā

ceturtdiena, 2015. gada 1. janvāris

2015 - A New Book With Blank Pages. Let`s Write a Bestseller.

Sveiki!
Ceru, ka Jauno gadu iesākāt lieliski! 
 Man tagad ir sācies tāds periods, ka es šo blogu esmu sākusi rakstīt vairāk kā dienasgrāmatu. Ir tikai ceturtdiena, bet šis jau ir trešais raksts šonedēļ. *aplausi sev*
Vai Jums ir kādas Jaunā gada apņemšanās?
Es padalīšos ar dažām (pēdējo divu minūšu laikā uzmeistaroju veselu sarakstu).
Dzert daudz ūdens. Tos 2l dienā varbūt kādu retu reizi tikai vasarā izdzeru, bet nu pacentīsimies laboties.
Vingrot / nodarboties ar sportu. Šis nemaz nav mans lauciņš. Mani apmācīja ar lietām, ko vajadzētu darīt, tagad tikai atliek visu to arī darīt!
 Neizmantot tik daudz karsto ierīču runājot par matu veidošanu. Ja mani mati nav salokoti, tad es noteikti katru dienu tos iztaisnošu, jo ja tos netasinoju tie ļoti nepatīkai pūkojas un viļņojas. Savukārt, ja tie ir salokoti, līdz matu mazgāšanai ar tiem neko nedarīšu. Kaut kad drīz derētu apgriezt galus, bet negribu īsākus matus.
Un, protams, neaizmirst blogu, kā jau tas ir sanācis pērn. Ārprāts, cik daudz es rakstīju pirmajā gadā! Un cik muļķīgi es rakstīju. Neteiksim, ka tagad tas būtu īpaši uzlabojies. :D Bet pie tā vēl piestrādāsim! :)
Teju vienmēr gribu rasktīt, esmu gatava rasktīt, bet ne vienmēr visam sanāk laika, un lai kā arī gribētos, blogs nav mana prioritāte. Ir arī brīži, kad viss ir līdz brošai, nav ne iedvesmas, ne vēlmes rasktīt.
Cerēšu gan, ka šogad tā nebūs tik bieži kā pērn.

Katrā ziņā, šī gada beigās būs interesanti palasīt un redzēt kas ir izdevies un kas nē.
...
Tā pat arī es izmēģināju ko jaunu, jaunajā gadā pacentos ar dzērveņkrāsas smokey eyes. Nezinu, man rezultāts ļoti patīk, labprāt biežāk valkātu šādu grimu, ja vien būtu kur ar tādu iet. :D :)
 Es jau gaidu februāra vidu. Man patīk Valentīna diena. Un pēc tam var pienākt marts. Kad sniegs kūst, sāk ziedēt pumpuri, sāk augt jauni zāles stiebriņi, biežāk spīd un mūs silda saulīte. Pēdējos gadus ap to laiku uz palodzes priecē tulpes vai kādi citi ziedi. :)

Attēls no weheartit
Starp citu, kāpēc es par šo dziesmu uzzinu tikai tagad?
Katrā ziņā,
Let`s make 2015 the best one yet! :)

6 komentāri:

  1. Ja nav iedvesma rakstiit,tad rakstiit nevajag. Bet, kad raksti, raksti skaisti un pareizi, lai citiem buutu prieks lasiit!

    AtbildētDzēst
  2. Lai veicas ar mērķu sasniegšanu!
    Runājot par ūdeni- pēc trakām ballītēm un svētkiem es ūdenim pielieku citronu, tad izdzeru puslitru vispār 2h, bez citrona moku kādas 3h, bet man vispār garšo ūdens hah. Vēl ļoti forša recepte ir citrons, apelsīns, gurķi un samīcītas piparmētras. Bet vispār, ja ūdeni negribas, domāju, ka nav jādzer.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!

      Man arī ļoti garšo ūdens. Vasarā liku citroniņu klāt, tagad aukstākā laikā vairs neprasās. Paldies par recepti, noteikti pavasarī izmēģināšu! :)

      Dzēst
  3. es arī sev šodien sarakstīju blogā tādu mazu 'plānu' :) arī gribas vairāk sportot un vairāk dzert ūdeni :) lai viss izdodas!:)

    AtbildētDzēst