Meklēt blogā

pirmdiena, 2014. gada 29. decembris

Revlon Colorstay Foundation for Comination/Oily Skin

Sveiki!
Esmu atpakaļ no brīvdienām. Man brīvdienas tiešām bija ļoti nepieciešamas. Katru dienu dzīvoju mazā stresā, ar domu, ka plānotās lietas nepaspēšu, savām interesēm palika pavisam neliela kripata laika, kurā diemžēl blogu nevarēju iekļaut. Tagad, kad bija laiks padomāt, esmu nolēmusi, ka vēlos, lai mans blogs būtu nedaudz personiskāks, tiešām centīšos rakstīt vairāk un ne tikai vien par skaistumkopšanu.
Katrā ziņā, ceru, ka visi pavadīja mīļus un siltus Ziemassvētkus ģimenes lokā vai ar mīļajiem.
 Bet nu, kā jau solīts, atsauksme par Revlon tonālo krēmu kombinētai/taukainai sejas ādai, ko jau pieminēju iepriekšējā rakstā - Novembra Favorītos.
Viss ko ražotājs sola ir:
♡ 24 stundu noturība 
♡ Dot perfektu, vieglu finišu

Manas domas:
Esmu atradusi perfekto tonālo krēmu, tiešām! Parasti tonālie krēmi pilnībā nespēj paslēpt lielāko defektu daļu un pēc nepilnām 4 stundām mana seja izskatās kā pankūka.
Bet ar šo tonālo viss ir savādāk, tas sniedz ļoti augstu sedzamību, perfekti izlīdzina ādas toni, paslēpj nepilnības, tumšos lokus, neliekas smags, un pat vakarā (pēc darba dienas) viss vēl ir vietā, āda nav sataukojusies un grima atsvaidzināšana neliekas nepieciešama.

110-Ivory - pats gaišākais tonis, būs perfekti piemērots Sniegbaltītēm ziemā
150-Buff - arī salīdzinoši gaišs, vasarā,  man būs krietni par gaišu
Bez un ar Revlon Colorstay
*Lietoju tikai tonālo krēmu bez sejas krēma, neizmantoju nekādas bāzes, konsīleri vai pūderi.

Katrā ziņā visām taukainas ādas īpašniecēm, kurām ir līdzīga problēma kā man, ar visām četrām 
 noteikti iesaku pamēģināt šo tonālo!
Nopērkams:
boots.com £12,49
topbeauty.lv 12,45
rtējums:
10/10 
Jūs esat atradušas perfekto tonālo krēmu?
Have a Nice Day! :)

8 komentāri:

  1. Ar tonālo kremu uzreiz tik veselīgi izskatās :) ikdienā bb kremi, pasākumiem tonālie.. Visu favorīts MUFE HD

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, uz sejas visu cauru gadu lietoju saules aizsargkrēmu, kas dod nepatīkamu baltu kārtiņu, bet pašu darbu veic ideāli. :)

      Par MUFE HD dzirdētas tiešām lieliskas atsauksmes, noteikti kaut kad vēlos pamēģināt! :)

      Dzēst
  2. Šo esmu mēģinājusi un man ļoti patika. No tonāliem man patīk Heanthy Mix, Healthy Mix Serum un CC cream no Bourjois, True Match no Loreal un Lasting Silk no Armani. Daudz kas man patīk :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas labi, ka daudzi patīk, mani tikai daži pilnībā apmierina. :D

      Pacentīšos šos atcerēties, lai vēlāk kaut kad varētu pamēģināt. :)

      Dzēst
  3. Tik labs efekts!! Neesmu mēģinājusi,bet tam domāts 2015.gads! :) mani favorīti ir bourjois Healthy mix serums un 123 tonālais arī no bourjois

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā! :)

      Vai, par Bourjois dzirdētas lieliskas atsauksmes, kāds no tiem arī noteikti būs nākamis sarakstā. :)

      Dzēst
  4. Par Bourjois healthy mix serumu man ir divējādas sajūtas . Mana āda ir taukaina un kombinēta tipa . Sākumā, kad uzklāju viss ir lieliski. Starojoša veselīga āda ar mērenu spīdumu ( teiksim veselīgu), nav smaguma sajūta. Sedzemība vāja, ja ir problemātiska āda, tikpat kā neko nenosegs .
    Labi derēs normālai un uz sausumu tendētai ādai, bet atkal, ja zvīņojas, tas izcelsies!
    Pēc pāris stundām man viss tonālais sāk plūst prom , ļoti spīdīga un taukaina āda. Saķep porās un izskatās diezgan nesmuki. Ar bourjois 123 ir vēl trakāk, tas spīd vēl vairāk no sākta gala, kad uzliek. Pie tam ,mans novērojums,tas man izsauc pūtītes.Ļoti izceļ sausos pleķīšus.Gaišākais tonis gan smuks.
    BET ...neskatoties uz to, ka tie man abi ir par treknu,no visiem drogpiedavajuma variantiem man patīk labāk.
    Loral true matche nebija slikts, bet gribētos dabiskāku izskatu ādai. Maybelline neko arī neko neatradu.
    E.L.F.acne...tam gaišākais tonis ir ļoti tumšs , oranžā krāsa un vēl oksidējas uz ādas. Neiesaku.
    Joprojām meklēju ideālo,par saprātīgu cenu, bet cerības zūd ��
    Artdeco mineral powder fundation gan ir labs! Patīk!Ja vēl būtu gaišāki toņi.
    Grībētos izmēģināt revlon.
    Laikam jāpāriet uz lukss klases produktiem, bet par zīmolu vien arī negribas maksāt.
    P.S. zinu , veca diskusija ��

    AtbildētDzēst