Meklēt blogā

svētdiena, 2014. gada 7. decembris

November 2014 Favourites!

Sveiki!
Vēl viens mēnesis ir noslēdzies un ir palicis pavisam, pavisam nedaudz un arī šis gads būs cauri. Ārprāts, cik ātri laiks skrien!
Tā kā šodien man ir nedaudz laika, beidzot varu izveidot jaunu rakstu, šoreiz novembra favorītus.
1. Essence nagu laka tonī 155-Red Ahead. Superīgs tonis, pagaidām lietoju tikai šo.
2. Revlon Colorstay tonālais krēms jauktai/taukainai ādai. Labākais tonālais krēms, kādu jelkad esmu lietojusi, nopietni! Atsauksme sekos drīzumā!
3. Lady Gaga Fame smaržas. Dievīgas smaržas!
4. Inecto kokosriekstu serums matiem. Par šo jau biju rakstījusi, bet pavisam biju aizmirsusi, cik labs tas ir, jo uz Vāciju šo līdzi neņēmu. Tā man pēdējā mēneša laikā ir ar ļoti daudzām lietām, jo līdzi biju paņēmusi pašu kosmētikas minimumu.
5. Maybelline Falsies Black Drama skropstu tuša. Šī bija mana favorīte pirms kādiem četriem gadiem. Kādu gadu atpakaļ gribēju nopirkt un izmēģināt atkal, bet nekur nevarēju atrast. Tad nu kādu dienu iegāju vietējā kosmētikas veikaliņā, kur visām precēm ir vai nu astronomiskas cenas vai arī produkti ir veci un vairs kādu laiku neražo, un atradu savu mīļo tušu. Patīk, bet ArtDeco All in One nepārspēsi. :)

Dziesmas
Calvin Harris - Outside

Tokio Hotel - Love Who Loves You Back

Rixton - Wait on Me

Kiesza - No Enemiesz
Tas laikam arī viss.
Lai Jums lielisks decembris! :)

4 komentāri:

  1. Man arī tas serums ļoti patīk :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šampūns un kondicionieris viņiem arī ir ļoti labi, noteikti iesaku pamēģināt. :)

      Dzēst
  2. Essenc nagu lakas ir labas, man mīļākais ir 174. tonis purple sugar :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sen neesmu pētījusi viņiem lakas, būs jāiet lūkot. Noteikti apklūkošu to tonīti. :)

      Dzēst