Meklēt blogā

ceturtdiena, 2014. gada 13. novembris

Rimmel Wonder'full Mascara

Sveikas!
Šodien aši atrādīšu jauno Rimmel tušu - Wonder'full.
 Ražotājs:
Rimmel Wonder'full ir pirmā skropstu tuša ar Marokas argānijas eļļu. Tā ir jaunais slepenais ierocis, lai iegūtu absolūti pilnīgas, vienmērīgi apjomīgas skropstas bez neviena tušas kamoliņa. 
Unikālā tuša, kas satur argānijas eļļu, acumirklī apņem skropstas un ātri nožūst, neļaujot tām salipt. Maigie un lokanie sariņi aptver un pārklāj ar tušu katru skropstu atsevišķi, no saknēm līdz pat galiņiem tās nevainojami atdalot citu no citas.
 Manuprāt, tuša sniedz ļoti dabīgu efektu. Piemērota ikdienas lietošanai.
Tuša tik tiešām atdala katru skropstu un padara tās nedaudz kuplākas, bet esmu novērojusi, ka manas skropstas šī tuša vairāk pagarina.
Skropstas tiešām nav salipinātas un tuša nudien ātri nožūst. 
Dienas beigās nekas nav nobiris.
Kā arī, birstīte ir ļoti ērta.
Katrā ziņā, šo tušu notiekti iesaku meitenēm, kas vēlas labu kvalitāti un dabīgu efektu!
Cena: 10,79
Nopērkama: Drogas, internetveikali
Atsauksmes citos blogos:
Cerams nevienu neaizmirsu!

*Pavisam aizmirsu pieminēt, šis ir sponsorēts raksts, bet viedoklis ir 100% manis pašas.

Kādas Jums attiecības ar šo tušu?
Have a Nice Day! :)

9 komentāri:

  1. smuki izskatās! man attiecības ar viņu nekādas, jo esmu uzticīga savai Bourjois tušai un pat nevaru iedomāties, ka to var nomainīt uz kaut kādu citu :D

    http://killmygirlfriend.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Haha, es tā pat domāju par ArtDeco All in One tušu. :)

      Dzēst
  2. Vienmēr esmu smagi vīlusies Rimmel tušās un arī šo neprasās mēģināt. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man arī pirms tam nav bijusi laba pieredze. Šī pagaidām ir vissakaarīgākā. :)

      Dzēst
  3. Tev dabiski garas skropstas, man tā nav gadijies, kad es mēģināju- nekas diži nemainijās :))) Jūtu, ka tagad tāds trends iegājies - visur likt klāt argāna eļļu ;))

    http://sieviskiba.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tas gan. Žēl, ka Tev tā. :(

      Tiešām, es arī to esmu ievērojusi. :)

      Dzēst
  4. Tev dabiski garas skropstas, man tā nav gadijies, kad es mēģināju- nekas diži nemainijās :))) Jūtu, ka tagad tāds trends iegājies - visur likt klāt argāna eļļu ;))

    http://sieviskiba.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  5. Man šī tuša ne īsti iepatikās, uz manām skropstām efekta nebija nekāda, izņemot skropstu izķemmēšanu un ietonēšanu :) Tā arī kā bēdu māsa stāv man vientuļi skropstu tušu trauciņā :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bet ikdienas variantam, kad īpaši negribas pucēties šī būs tieši laikā. :)

      Dzēst