Meklēt blogā

svētdiena, 2014. gada 23. novembris

AliExpress atsauksme | Trešā daļa

Sveikas!
Šodien atrādīšu pēdējos trīs drēbju gabalus, ko pasūtīju no AliExpress. Vēl pie reizes arī pasūtīju glītas zeķubikses, mazo ''Mango'' somiņu un viltus čolku.
Jau pirms devos uz Vāciju, vēlme nieciņus sūtīt bija pārgājusi, un vēl aizvien nav atgriezusies.

Par izmēriem un piegādi iespējams izlasīt pirmajā rakstā >šeit< !
Otrā daļa >šeit<
Trešā daļa >šeit
Ceturtā daļa >šeit<
Kleitiņa ar sirsniņām
Bilde no Ali:
 Dzīvē:
 Dzīvē apmēram tā pat kā bildēs. Viegla vasaras kleitiņa. Der kā uzlieta.
Sajūsmā neesmu jo kleitā izskatos pēc pirmklasnieces. :D Bet kvalitāte par spīti cenai, ļoti laba.
Pieejama arī ar citiem motīviem/rakstiem
 Free Size
Cena: $6,99

 Kleita ar jaciņu
Bildes no Ali:
Un dzīvē:


 Sāksim ar to, ka kleita ir no ļoti bieza, dīvaina auduma.
Kā arī atšķiras gan jaciņas audums, gan krāsa.
Mugurpuse ir garāka nekā priekšpuse.
 Pirmais pirkums, kurā tik ļoti vīlos.

 Free size
Cena: $15,06


Blūzīte
Bildēs:
 Dzīvē:
Blūzītei ir neierasts audums - gluži kā papīrs. Uzvelkot mugurā, skats ir tieši tāds pats.
Vēl viens neveiksmīgs pirkums.

Size: S
Cena: $3,80


Tā nu lūk šodien.
Have a Nice Sunday! :)

13 comments:

  1. Es pēdējā drēbju sūtījumā bija dusmīga, jo man prece vienkārši neatnāca. Gaidīju visas 70 dienas un nekā. Nospriedu, ka pie mums LV nozaga, jo selleris bija izsūtījis. Vismaz naudu atgrieza, bet dusmas tik un tā nav pārgājušas.

    AtbildētDzēst
  2. Ehh, es arī nesen sasūtīju pilnu skapi..;D
    Lielākās vilšanās tā arī sanāk ar audumiem, jo tas, kas man ir atnācis parasti ir labi nošūts, vien audumi tādi jancīgi.

    AtbildētDzēst
  3. No tās lapas tikai vienreiz pasūtīju svārkus vasarai un iegrābos, jo dzīvē viņi izskatījās daudz savādāk un neglītāk. Vēl neesmu nobriedusi pasūtīt apģērbu,kaut šis tas ir noskatīts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Žēl, ka Tev tā sanāca.

      Esmu ievērojusi, ka viņi paņem bildes no asos vai citām lapām. Ir gadījumi, kad tiešām ir līdzīgi, bet lielākoties kaut kādi briesmīgi pakaļdarinājumi.

      Dzēst
  4. Nesen atnāca ugg tipa zābaciņi, ārprāc cik skaisti, ādas, ar dabīgo lapsas augšu, esmu sajūsmā, vēl pie tam ņemot vērā cenu.. (65usd).

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas gan forši! Saki, kā tur ar izmēriem? Apavus gan man bail sūtīt.

      Dzēst
    2. Es izmērīju pēdu un pēc tabulas pasūtīju, precīzi tāds izmērs arī atnāca :)

      Dzēst
  5. Es reti interneta ieperkos. Nekad neesmu neko Aliexpress pirkusi. Zel, ka tadi neizdevusies pirkumi.

    xoxo Ramona

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    AtbildētDzēst