Meklēt blogā

pirmdiena, 2014. gada 21. jūlijs

Physicians Formula Organic Wear Fake Out Mascara

Sveikas!
Šodien atsauksme par Physicians Formula Organic Wear Fake Out skropstu tušu, ko iegādājos jau pirms kāda laiciņa ar vēl visādām interesantām lietām, kas apskatāmas šeit.
Dažas vēlējās atsauksmi par šo, gribēju jau rakstīt krietni ātrāk, bet viedoklis izveidojās salīdzinoši nesen.
Man ļoti patīk iepakojums.
Es patiesi priecātos, ja arī pie mums vairāk kosmētikas būtu šādās kastītēs, man uzreiz ir sajūta kā svētkos. 

Lūk, pašas varat palasīt solījumus.
Bet nu mans viedoklis.
No sākuma man šī tuša nepatika. Pilnīgi nemaz. Izskatījās, ka man nav skropstu, skats bija sliktāks nekā bez tušas. Kur nu vēl tas, ka ražotājs sola mākslīgo skropstu efektu. :D
Tuša liekas par daudz sausa, bet izkaltusi nav.
Kādu mēnesi to nelietoju, un tad jūnijā pamēģināju atkal.
Tuša ir perfekts ikdienas variants, no mākslīgām skropstām un zirnekļa kājiņām vēl tālu.
Tā nesmērējas, bet garas dienas beigās var drupt, kas man liekas interesanti, jo man neviena tuša vēl nav drupusi (ja vienīgi to neesmu noņēmusi ilgāk par dienu).
Otiņa drusciņ atgādina Maybelline The Rocket.
Tā ir ērta, nav pārāk liela.
Tuša vienā kārtā
Atvainojiet par jancīgo bildi, bet +/- tušas talantus saprast, cerams, variet.
Kopumā
Tuša ir laba, bet gaidīju ko vairāk. Bet tā ir mana vaina, jo pirms tam neizlasīju atsauksmes, ieraudzīju mīlīgo dizainu, atceros, ka sen atpakaļ biju kaut ko dzirdējusi par tušu, un ieliku grozā. :D
Bet liels pluss, ka tā ir dabīga, nesatur parabēnus un visas citas ļaunās lietas.
Dabīgam, neuzkrītošam skatienam tuša būs vietā.

Bet neaizmirstiet - kas vienam neder, otram der un otrādi.

Nopērkama: iherb.com ($10 atlaides kods LJH815)
Cena: $9.55

Iespējams pamanījāt, ka atkal nomainīju bloga dizainu (ne gluži dizainu, bet galveni). Esmu pēdējā remonta stadijā un vēlējos, lai arī blogs ir skaists, tīrs un vienkāršs. :)
Have a Nice Day! :)

4 komentāri:

  1. Bet iepakojums gan viņai tāds interesants. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiesa, bet tai pat laikā arī ļoti neparocīgs. :/

      Dzēst
  2. Iepakojums riktīgi foršs, tik žēl, ka pats produkts nu tāds, ne īpaši! Man jau patīk tušas kas dod boom efektu skropstām :)

    AtbildētDzēst