Meklēt blogā

otrdiena, 2014. gada 29. jūlijs

Neutrogena Pink Grapefruit Facial Wash

Sveikas!
Šodien īss pārskats par Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit sejas mazgāšanas līdzekli.
Laikam jāsāk ar to, ka ar sejas kopšanu nekad īpaši neesmu aizrāvusies, bet nesen iegādājos šo līdzekli un acu krēmu, papildus lietoju Stenders rožu ziedūdeni un Aknefugel līdzekli pret pumpām, tādējādi man ir izveidojusies mini rutīna, pagaidām šī arī visa sejas kopšanas rutīna.
Bet nu par pašu mazgāšanas līdzekli.
Tam ir želejveida konsistence. Domāju, ka pietiks pietiekami ilgam laikam. Lietoju nu jau divus mēnešus un esmu izlietojusi pavisam nedaudz.
Ražotājs iesaka šo līdzekli lietot uz mitras sejas ādas. Esmu lietojusi gan uz sausas, gan mitras. Gan lietojot uz sausas, gan lietojot divas reizes dienā, katru dienu, sejas āda paliek manāmi sausa. Tāpēc tagad līdzekli lietoju tikai kad āda liekas ļoti taukaina, liekas netīra vai ādas stāvoklis ir pasliktinājies un tikai uz mitras ādas.
Produkts labi un pietiekami ātri tiek galā ar pumpām un ādu parada manāmi tīru un pēc skata veselīgu.
Kopumā esmu ļoti apmierināta, bet vai ieteiktu pirkt, es nezinu, cik pirms tam lasīju, daudzām par šo ir negatīvs viedoklis, bet ārzemju blogos lielākoties tikai slavas dziesmas.
No šīs sērijas gribētos pamēģināt arī krēmu, bet to jau vēlāk.
Vērtējums: 9/10
Nopērkams: Drogas, Rimi
Cena ar atlaidi: 4,19
Kā Jums patīk? Esat mēģinājušas?
Have a Nice Day! :)

6 komentāri:

  1. Esmu mēģinājusi Neutrogena sejas krēmu un tas diemžēl bija vienkārši briesmīgs! Palika tik sausa sejas āda un jutīga ar tādām kā mazām pumpiņām. :( dabūju pēc tam ar dārgajiem aptiekas krēmiem ņemties, lai atgrieztu normālu ādas stāvokli. Tagad vispār bail vēl kaut ko mēģināt no Neutrogenas. ;/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ak jel! Nopietni? :o Tas gan ir traki, man ļoti žēl, ka tā! Tad no šī krēma izvairīšos!

      Dzēst
  2. Mana āda ir krietni uzlabojusies, kopš atteicos no putojošiem sejas mazgāšanas līdzekļiem.

    AtbildētDzēst
  3. Izmēģināju sejas krēmu no šīs sērijas, neteikšu,ka būtu kādi uzlabojumi! Bija patīkami kņudoša sajūta uz ādas,kad viņu uzklāju, bet nebija nekāda efekta. Vismaz man āda netika sausināta, bet pumpas metās, kā parasti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, nu tad pirms pirkšanas divreiz padomāšu, vai to krēmu man tiešām vajag. :)

      Dzēst