Meklēt blogā

otrdiena, 2014. gada 1. jūlijs

Eurokos labumi!

Sveiciens pirmajā jūlija dienā!
Nesen paviesojos Lietuvā, Kauņā. Jau kuru reizi esmu vēlējusies apmeklēt Eurokos veikalu (man man kā par nelaimi Lietuvas Eurokos nav sanācis apmeklēt, vai nu esmu par vēlu, vai ir iekritusi kāda brīvdiena un veikals ir slēgts), jo Latvijā nebija sanācis un cik lasīju, visi ir aizvērti? Correct me if I'm wrong.
Lai nu kā, apmeklēju mazu veikaliņu pie Iki. Netālu, turpat tālāk ir arī atsevišķs Eurokos, daudz lielāks, bet sestdienas vakarā veikals, protams, nestrādāja.
Nedaudz apjuku, jo veikaliņš ļoti maziņš un pilns visa kā.
Iegādājos:
*Essence Beach Cruisers lūpu balzamu 01-I  Summer Break
*Essence Beach Cruisers ķermeņa spreju, smaržo fantastiski!!
*Essence Beach Cruisers bronzeri 01-Life is a Beach. Esmu ideālā bronzera meklējumos, cerams šis būs īstais. 
*Stiff @#!% Blow Out matu putas
*Psssst! sausos šampūnus, lasīju burvīgas atsauksmes, redzēsim kā būs.
Tikai žēl, ka nebija Aussie un Wet & Wild produktu. Veikaliņš foršs, noteikti iesaku apmeklēt. :)

Have a Nice Day! :)

2 komentāri:

  1. ojjj, es esmu greizsirdīga. hi esmu daudz labu atsauksmju lasījusi par Psssst sauso šampūnu, pati gribu kaut kur nomedīt. Lucky you. :) Gaidīšu tavas domas par šo produktu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varu pačukstēt, ka viens ir paredzēts giveawy. :)

      Dzēst