Meklēt blogā

otrdiena, 2014. gada 17. jūnijs

Vasaras Must Haves!

Labrīīt!
Tā kā vasara jau rit pilnā sparā un šodien man ir galīgi labs garastāvoklis, nolēmu izveidot rakstu par šīs vasaras must have produktiem.
Batiste Coconut & Exotic Tropcal sausais šampūns. Smaržo jau vien pēc vasaras! Un solīto dara perfekti!
Escada Born in Paradise smaržas. Mans šīs vasaras mīļākais aromāts.
Genera sauļošanās aizsargkrēms sejai ar SPF 30. Ideāla manta, noteikti iesaku!
Palmer's Dark Chocolate & Mint lūpu balzams ar SPF 15. Vasarai ļoti piemērots balzams. Kūst kā šokolāde uz lūpām, piparmētra lieliski atvēsina.
Benefit Posie Tint. Fantastiska noturība un perfekts tonis.
Flormar Pretty nagu laka P06. Saulesstari uz nagiem. :)
Maybelline Dream Pure BB krēms ar SPF 15. Nav ko piebilst, lieliska manta!
Stenders rožu ziedūdens. Karstajās vasaras dienās patīkami atvēsina gan seju, gan ķermeni.
Got2B Beach Girl tekstūru piešķirošs sāls sprejs matiem. Samērā nesens pirkums, bet ļoti patīk. Šovasar nolēmu nelietot tik daudz taisnotāju, fēnu un lokotāju, tāpēc šī manta ir tieši īstajā laikā un vietā. Noteikti vēlos izveidot rakstu, kur arī atrādīšu, kas tad man īsti no šī brīnuma sanāk!
Lush Black Stockings. Pievieno nedaudz toni un maigus spīdumiņus ķermenim. Izmantoju kājām kādam īpašam pasākumam. Ātri kūst un noturas visu dienu.

Tādi nu ir daži mani must have produkti šovasar.
Priecāšos dzirdēt Jūsu iecienīto vasaras produktu sarakstu. :)
Have a Nice Day! :)

7 komentāri:

  1. man sāls sprejs nedeva vispār nekādu efektu, nesen izmetu ārā, lai vietu plauktā neaizņem :/
    piekritīšu par batisti un stendera ziedūdeni.

    AtbildētDzēst
  2. Vajadzētu man arī iegādāties to rožūdeni :) Vai tas sāls sprejs nepadara matus cietus, vai sausus?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ūdentiņš ļoti foršs. :)

      Man nē. Maniem matiem tas piešķir matiem foršu, noturīgu tekstūru un vieglu, patīkamu smaržu. :)

      Dzēst
  3. Man pagaidām favorītos ir Catrice lashes to kill tuša, drīz uzrakstīšu arī atsauksmi.
    Ieinteresēja tās lush ''zeķes'' kaut ko tādā stilā tieši gribēju iegādāties:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gaidīšu. :)

      Jā, produkts ļoti foršs, īpaši vakaros kad ir kāda ballīte un kājās īsāki svārciņi. :)

      Dzēst
  4. Āaaa, noteikti jāpamēģina Lush produkts! :)

    AtbildētDzēst