Meklēt blogā

svētdiena, 2014. gada 1. jūnijs

Krikumi un Maijs

Sveiki!
Vēlējos atvainoties, ka maijā pavisam maz rakstu, zinu, ka Jums neinteresē, bet ja nu tomēr, divas reizes pārvācos, jānodod gala darbi un kā nekā bija dienas, kad laiks bija ideāls, es vienkārši nevaru nosēdēt mājās, un to neizbaudīt.
Un šodien iegādājos dažus krikumus, par kuriem varēšu arī uzrakstīt, daži raksti jau ir ieplānoti. :)
Atnāca mazie Batiste sausie šampūniņi. Ļoti patīk! Tikai nezinu kāpēc paņēmu divas paciņas. :D
Šīs drūmās dienas mani mudina iegādāties ko košu, priecīgu un krāsainu, šajā gadījumā Flormar dzelteno laku un Got2B Beach Girl sāls spreju.
Papildināju kosmētikas noņēmēju krājumus.
Iegādājos pirmo acu krēmu. :d
Un Rimmel Stay Matte tonālo krēmu par smieklīgām naudiņām.

Gaidiet rakstiņus un izbaudiet jūniju! :)

19 comments:

  1. Kur iegādajies mazos sausos šampūnus un kāds vienam tilpums? Tik mīlīgi iepakojumi, bet izskatās, ka viens tāds varētu būt 1-2liet. reizēm?

    AtbildētDzēst
  2. Asos, tur diezgan plaša Batiste izvēle. :)

    Vienu pagaidām tikai divas reizes esmu lietojusi, trešā arī noteikti vēl sanāks. Vēlāk, kad būšu kārtīgi izmēģinājusi un izlietojusi, uzrakstīšu smalkāk kas un kā. :)

    AtbildētDzēst
  3. Batiste komplektiņi tik mīlīgi. :)

    AtbildētDzēst
  4. Gaidu atsauksmi par got2b spreju :)

    AtbildētDzēst
  5. Man arī ir tas sprejs, pagaidām vēl nekas nesanāk, ja neskaita saķepušus, cietus matus..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, man žēl, ka tā. :( Man šorīt glītas, noturīgas lokas/vilnīši sanāca. :)

      Dzēst
  6. Sveika! Kurā vietā pasūtīji Batiste sausos šapmūniņus? :)

    AtbildētDzēst
  7. Sveika! Tie šampùni ir orģinālajā izmērā vai šie ir mini? Man kaut kā liekas ka bija pieejami vel mazaki, tādi kā 1.reizējie, vismaz kaut kad ebay redzēju piemīlīgus ķobīšus :)

    Lūdzu apskati manu blogu - http://makeupempower.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  8. Sveika!.
    Tikko uzgāju tavu blogu - lielisks!
    Vēlējos pajautāt par asos.com piegādi. Piemēram, ja es pasūtu tos šampūnus, tad man vēl kautkas ir jāmaksā pastā par piegādi. Kā tur ir ar to free shipping, jo esmu dzirdējusi, ka ebay viņi tāpat mēdz piešūt transporta izmaksas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika! Atvainojios par vēlo atbildi, bet labāk vēlāk nekā nekad. :)
      Mīļš paldies!
      Laikam nemācēšu palīdzēt. Pēdējo reizi sūtīju maijā, tad un vēl pirms tam, man nekad nav bijis jāmaksā, tikai par pašu preci. It kā rakstīts, ka viņi piedāvā bezmaksas piegādi uz vairāk kā 240 valstīm. Bet cik skatījos, tagad zem 30eiro ir jāmaksā 3eiro, taču neesmu pilnībā pārliecināta. Vabūt kaut ko jaucu.

      Dzēst