Meklēt blogā

piektdiena, 2014. gada 27. jūnijs

EOS Lip Balms

Sveikas!
Ceru, ka brīvdienas Jums bija izdevušās!
Bet šodien atsauksme, ne atsauksme par Evolution of Smooth lūpu balzamiem - Sweet Mint un Strawberry Sorbet.
Sūtīju no Altamisi, kad veikalam palika gads un bija bezmaksas piegāde. Sūtījuma veidu izvēlējos caur Post24, jo piegāde ātrāka nekā caur Latvijas Pastu. Piegādes laiks ir 1-2 dienas. Es aicinājumu saņēmu otrās dienas pēcpusdienā.
Ja arī Jūs sūtīsiet caur Post24, pārbaudiet vai Jūsu telefona numurs ir norādīts pareizi!

Viss glīti iepakots, nekas nav saskrāpēts vai saplīsis.




Ar šiem balzamiem jau pirms tam biju pazīstama, pirms diviem gadiem iegādājos to pašu Sweet Mint.
Savukārt, kāpēc paņēmu vēl zemeņu, īsti nesaprotu, jo zemenes man pat īsti negaršo. Laikam dēļ piemīlīgā iepakojuma. Pēdējā laikā man ir iepatikusies rozā krāsa, tāpēc arī laikam šis balzamiņš tika iegādāts.

Balzami man ļoti patīk, ir pietiekami mitrinoši, piparmētrai vēl foršs vēsuma efekts, glīts un interesants iepakojums. Vairāk arī no lūpu balzama man neko nevajag.

Nopērkami:
*Altamisi.com  6,40 + piegāde  1,75 ar Omniva vai  2,50 ar Latvijas Pastu 
*Naturisimo.com  £5,99 bezmaksas piegāde, līdz 14 dienām
*BrigettesBoutique.com $3,79 , bet par piegādi nemācēšu teikt, cik noprotu, tur viss no svara atkarīgs.

Kādas ir Jūsu domas attiecībā uz šiem balzamiem?
Have a Nice Day! :)

16 comments:

  1. Nu man jau patīk. Glīts, stilīgs dizains un arī pats produkts neliek vilties.

    AtbildētDzēst
  2. Man ar patīk, man ir kādi 4 gabali vienlaicīgā lietošanā. Vislabāk patīk vaniļas...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jauki. :)

      Žēl gan, ka vaniļas nav nopērkams atsevišķi. :(

      Dzēst
  3. Tagad vēl vairāk gribu kādu no šiem bumbulīšiem iegādāties. Joprojām neesmu izmēģinājusi pati, tikai dāvinājusi citiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas gan forši, domāju, ka paziņām prieks par šādu dāvaniņu. :)

      Dzēst
  4. Man tas ir un es to nelietoju :), it ka smarža ir ok, bet tie nemitrina manas lūpas. Dizains gan ir labs!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, mitrināšana nav pati labākā, bet ja lūpas nav sausas, tad domāju, ka ir ok. :)

      Dzēst
  5. Man patīk un ir ērti lietot, taču ja lūpas ir ļoti sasprēgājušas, šis nelīdzēs. Vasarā - lieliski.

    AtbildētDzēst
  6. Vienīgi iesaku uzmanīties kādos apstākļos tu tos uzglabā, jo tie bieži sāk pelēt

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nopietni? :o

      Paldies par informāciju, pievērsīšu uzmanību. :)

      Dzēst
  7. Man arī eos patīk, smaržo un garšo labi, iepakojums foršs:)

    piparmētru balzāms nekņudina lūpas?

    AtbildētDzēst
  8. Iepakojumi dikti, dikti mīlīgi, būtu pieejami arī Latvijas veikalu plauktos - noteikti pamēģinātu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kādu laiciņu atpakaļ Stockmann esot bijis, varbūt tagad arī vēl ir. :)

      Dzēst
  9. Tā arī gribas šos brīnumus pamēģināt! :)

    AtbildētDzēst