Meklēt blogā

trešdiena, 2014. gada 4. jūnijs

AliExpress atsauksme | Otrā daļa

Sveiki!
Esmu atpakaļ ar otro AliExpress atsauksmes daļu.
Par izmēriem un piegādi iespējams izlasīt iepriekšējā rakstā >šeit< !

Trešā daļa >šeit
Ceturtā daļa >šeit<

Tad nu lūk ko pasūtīju.
''VS PINK'' pidžama.
Bilde no Ali:
Dzīvē:
Ļoti mīksta un ērta pidžama. Man liekas, ka pat varētu iegādāties arī pelēko versiju, ļoti patīk!
Kā arī no pārdevēja dāvanā saņēmu auskariņus. :)
Free Size
Cena: $23,42

Skater tipa svārciņi
Bilde no Ali:
Un dzīvē:
Biezs un interesants audums / raksts, ko bildē īsti nevar redzēt.
Free Size
Cena: $6,69

''Mango'' somiņa
Soma mammai, paņēmām intereses pēc, izrādās ļoti laba kvalitāte, kā arī pietiekami ietilpīga!
Bilde no Ali:

Pilnīgi kā īsta, vai ne? :D

Cena: $14,95

Zelta ķēdes kaklarota
Bilde no Ali:
Dzīvē:
Kā es priecājos,ka atnāca vienā gabalā un nebija salauzta. :D Tieši biju izlasījusi dažas sliktas atsauksmes, un domāju, nu viss, 3eiro vējā, būtu varējusi vēl kādu Flormar laku nopirkt, haha!
Man ar apgaismojumu kaut kas nav kā vajag, bet izskatās tā pat kā bildēs!
Ļoti viegla, no plastmasas.
Starp citu, ko līdzīgu manīju Caramelles veikaliņā, par 5eiro. :)
Cena: $3,95

Vēl vienu daļu pilnīgi noteikti varat gaidīt. :)
Have a Nice Day! :)

17 comments:

  1. Pidžama gan dikti forša! Man bail iet Ebay u.c. vietās, nauda aiziet kā pa reni! :D

    AtbildētDzēst
  2. Man iepatikās soma. Pat izskatās kā viņi no turienes sūta arī uz veikaliem. Viena fabrika it kā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es biju pārsteigta par kvalitāti. Interesanti!

      Dzēst
  3. Veiksmīgi pirkumi tev. Es tik palasu kà citas iepērkas, nagi jau niez, jo cenas tiešām labas, bet turu sevi rokās, tāpat jau māja pilna ar visādiem štruntiem:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paklau, cik tieši mazu izmēru tu valkā, ja tev der viņu free size? Viņiem jau vispār tie izmēri smieklīgi mazi.

      Dzēst
    2. Lielākai daļai drēbju S, dažām XS. No UK lapām ņemu 8.

      Dzēst
  4. Es kaut kā sākumā ar baigi baidījos un tad saņēmos un sūtīju. Tiesa, ne apģērbu, bet vairāk to, ko pie mums nevar dabūt - smuki un šiki klipši :0 Starp citu ļoti labi, un domāju, kad visi atnāks, ar padalīšos ar domām par viņu bižutēriju :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mati man ir gana, taču drēbes un kosmētiku varu pirkt un pirkt. :D

      Noteikti gaidīšu atsauksmi. :)

      Dzēst
  5. Varbūt vari uzrakstīt linku uz somiņu? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kā reizi, vēl laba atlaide. :)
      http://www.aliexpress.com/item/2013-Fashio-designer-handbag-Mng-plaid-For-women-s-Shoulder-Messenger-handbag-mango-black-plaid-bucket/1465128591.html

      Dzēst
  6. Kāds ir tas one-size?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manam S izmēram der kā uzliets. Bet noteikti M izmēram arī derētu, piemēram, pidžama pilnīgi noteikti. ;)

      Dzēst
    2. Vai aliexpress der samaksāt ar SEB banku , nevis ar visa ,mastercard?
      :)

      Dzēst
  7. Vai aliexpress der samaksāt ar SEB banku , nevis ar visa ,mastercard......

    AtbildētDzēst
  8. Es no alienexpress pasūtīto balto blūzi saņēmu pleķainu pašās redzamākajās vietās.Neko vairāk nepasūtīšu!

    AtbildētDzēst