Meklēt blogā

piektdiena, 2014. gada 13. jūnijs

Ābolīša dublikāts?

Sveiki!
Nesen sanāca tāda interesanta situācija. Mīļākajā vietējā veikaliņā, kur atrodams gan ēdiens, gan kosmētika, gan apģērbs, gan trauki, ieraudzīju it kā pazīstamu smaržu kastīti un testera pudelīti. Lai cik stulbi izklausītos, parasti ne Drogu, ne parasto veikalu piedāvātas smaržas nesmaržoju.
Bet šo pudelīti paņēmu rokās, jo uz pirmā acu uzmetiena ļoti atgādināja DKNY Be Delicious smaržas. Un pasmaržojot biju šokā. Smarža, ka es Jums saku teju identiska!
Ar parastu degunu nemaz nepateiksi, ka lētais piemājas veikala variants nevis īstais ābolītis. :D
 Galvenais, ka noturība tik pat superīga! :)
Un smieklīgā cenu atšķirība.
DKNY 100ml ar atlaidi - 53
Bi-es Love Forever 100ml - zem 6

Jūs esat nejauši atradušas šādu dublikātu?
Have a Nice Day un bučas tām, kam šodien izlaidums! :)

20 comments:

  1. Gribu tādas, bet kā lai tieku pie tādām? Kas ir ta smazais piemājas veikaliņš?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. esmu redzējusi šo lielajos rimi hipermārketos, tur vēl bija arī citi pakaļdarinājumi. ;)

      Dzēst
    2. Olimpijas Rimi bija, bet gan neredzēju kāda cena.

      Intereses pēc būs jāpasmaržo tās smaržas :D par tādu cenu kaut vai cits pakaļdarinājums derētu :D

      Dzēst
  2. Man tāpat bija ar vienām Bi-es smaržiņām, kuras bija arī identiskas Soap&Glory skrubja aromātam. mm :)))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kuras Bi-es smaržas tās ir? Ļoti patīk Soap&Glory produktu aromāti. :)

      Dzēst
  3. es arī bieži redzu visādas mistiskas smaržas, kuru iepakojums dikti atgādina kādas brendīgās :)
    Bet šīm pudelīte kā Dior Dolce Vita smaržām :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti, es pirms tam vispār Bi-es firmu nebiju ievērojusi, bet pēdējās dienās kaut kā biežāk saskaros.

      O, tiešām! :)

      Dzēst
  4. Vispār foršs atklājums! Tam, kurām patīk Donna Karan smaržas tas noteikti iepriecina, tomēr es ar personīgi ar šo aromātu nespēju sadraudzēties. Mana degunam tas ir svešs un nepatīkam :)

    AtbildētDzēst
  5. Wow... Śis tiešàm atklājums ... Ikdienas špricēšanai gluži ideāli. :)

    AtbildētDzēst
  6. Tagad visas staigās ar vienādām smaržām, haha :D

    AtbildētDzēst
  7. ui, tak smaržu "dublikāti"ir pa pilnam visos parastajos veikalos - Drogās un hipermārketos :) man sirdij tuvs ir tāds Hitfire, kas kosī pakaļ Diora Fahrenheit. ja neiedziļinās, aromāts ir lielisks :) un vēl Hugo Boss Deep Red (sievišķā versija), neatceros, kā saucās, bet arī tīri laba. jaunībā dikti patika :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau teicu, ka iepriekš šīm smaržām nebiju pievērsusi uzmanību.

      Būs jāpameklē. :)

      Dzēst
  8. Gluži ne dublikāti bet ļoti līdzīgas (vismaz manam degunam tā liekas ) Prada Candy(vairāk mazliet karamele) -Faberlic 0 Feerique Sensuelle(varbūt vairāk dominē šokolāde) un D&G L Imperatrice 3- Dzintars Kaprīze(Dzintara patīk pat labāk jo šīs neizraisa galvas sāpes).

    AtbildētDzēst