Meklēt blogā

ceturtdiena, 2014. gada 29. maijs

Giovanni Frizz Be Gone

Sveiki!
Šodien īss raksts par pēdējā laikā ļoti iemīļotu serumu- Giovanni Frizz Be Gone.
 Lūk ko serums sola:
 Sastāvs:
*Serums padara matus gludus un novērš spurošanos.
*Lietošana: Ieklājiet pāris pilienus plaukstās un vienmērīgi ieklājiet mitros vai sausos matos. Esmu likusi tikai mitros, sausos matos nepatīk nekādas eļļas, serumus likt.
*Netiek testēts uz dzīvniekiem. 
*Nesatur sintētiskas smaržvielas, krāsvielas, sulfātus, parabēnus.

Kopumā patīk. Maniem matiem pietiek ar nepilnu pilienu. Lietoju jau divus mēnešus, bet esmu izlietojusi tikai līdz uzrakstam Frizz Be.
 Mazos, neklausīgos matus tiešām nogludina, bet tad, kad ir kāds svarīgs pasākums, laika apstākļi vienmēr būs pret mani, un mati saspurosies.
Ikdienas lietošanai patīk, bet atkārtoti laikam neiegādāšos.

Nopērkams:
iHerb $5,57
Tavakosmetika.lv 12,64
Douglas 12,66

Esat mēģinājušas, kā patīk?
Have a Nice Day! :)

4 komentāri:

  1. es skatos uz šī brenda karatīna līniju... man patīk ka nav parabēni, dzīvnieki netiek aiztikti un ir eco sertifikāc :) Njā bet kamēr nepamēģinās nesapratīs vai der vai neder. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī noteikti vēlos pamēģināt vēl kaut ko.

      Tieši tā. :)

      Dzēst
  2. Serums ir ok, esmu lietojusi, bet atkārtoti diez vai pirktu. Bet visvairāk mani izbrīna lielā cenas atšķirība iherb un latvijas veikalos :) trakums

    AtbildētDzēst