Meklēt blogā

trešdiena, 2014. gada 2. aprīlis

Marta tukšā tara!

Sveiki!
Ir jau otrā aprīļa diena, šodien laiks marta tukšās taras rakstam.
Šomēnes izlietošanas ziņā negāja pārāk sekmīgi, bet vismaz izlietoju sešus produktus. 

1. Maybelline Dream Fresh BB krēms. Šis ir pirmais ko izlietoju, un iegādājos tieši divus gadus atpakaļ. Kā varat spriest, šis man ne pārāk patika, bet pēdējās nedēļās sāku aktīvi lietot, un produkts atkal iepatikās, jau iegādājos jaunu tūbiņu.
2. Garnier Fresh Essentials kosmētikas noņēmējs. Noņēmējs kā noņēmējs.
3. I Love...Coconut & Cream Body Lotion. Smaržoja jauki, parocīgs iepakojums, bet produktam pārāk cieta konsistence, grūti 'izpludināt'. Taču iespējams vēl iegādāšos, jo iepakojums ļoti glīts. :)
4. Rimmel Match Perfection. Viegls un labi maskē. Kaut kā vienmēr ik pa laikam atgriežos pie šī.
5. Maybelline The Falsies Feather Look tuša. Pārskats šeit, laba tuša ikdienas variantam. Tuvākajā laikā neplānoju šo iegādāties.
6. Dzintars Be Trendy mitrinošs matējošs krēms. Ļoti patika, bet beidzās derīguma termiņš, pusi metu laukā. :(

Kā Jums veicās marta mēnesī?
Have a Nice Day! :)

10 comments:

  1. Cik ilgi noturas smarža tam I Love... ķermeņa losijonam?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Visu dienu noteikti - līdz vakaram, kad dodos mazgāties. :)

      Dzēst
  2. Es jau pilnīgi aizmirsusi biju par to Maybelline BB krēmu biju. Kur tas laiks, kad tas vēl tikai tik tikko parādījas, bet nu jau divi gadi.. :)
    Interesanti! Esi pacentusies izlietot daudz ko!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne? Kā tas laiks skrien!

      Nē, nē, varēja būt daudz ražīgāk. :)

      Dzēst
  3. Man arī ļoti patika tas matējošais krēms. Esmu lietojusi arī no Dzintara Organic Style hydrocomfort matējošo mitrinošo krēmu,kas ir laikam visas 5x dārgāks, vienīgā atšķirība bija smarža, nekādu citu dižo atšķirību nepamanīju!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti! Tad to laikam nemēģināšu, palikšu pie Be Trendy. :)

      Dzēst
  4. Man Maybelline tušas ir favorītes, jo esmu izmēģinājusi ļoti daudz firmu tušas (izņemot dārgās, jo finanses neatļauj!), bet vienmēr atgriežos pie Maybelline!
    Labprāt vēlētos pamēģināt to I love losjonu, jo man ļoti patīk kā smaržo kokosrieksti! :)

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Maybelline ir labas tušas, bet šī kaut kā galīgi nepatika. :(

      Smaržo tiešām burvīgi! :)

      Dzēst
  5. Cik ilgi tev lietojās rimmel konsīleris .

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es lietoju pamīšus ar Catrice un Collection, īsti nemācēšu teikt. Bet ja lieto ikdienā, kādi 2-3mēneši noteikti. :)

      Dzēst