Meklēt blogā

sestdiena, 2014. gada 12. aprīlis

AliExpress atsauksme - mana pieredze | Pirmā daļa

Sveikas!
Daudzas no Jums par šo adresi noteikti jau būs dzirdējušas, bet ja nu tomēr nē, tad AliExpress ir kas ļoti līdzīgs Ebay, bet Ali man patīk daudz labāk. Nav nekādu izsoļu, un pašfotografētu, miglainu bilžu, viss ļoti skaidrs un viegli atrodams / saprotams. :)
Šodien atrādīšu pirmos pasūtījumus. Drīz sekos arī otrā daļa, varbūt vēlāk pat trešā. :)
Sākšu ar izmēriem. Pēc mūsu izmēriem, man ir S / 34 / 8 izmērs, no AliExpress ņēmu S izmēru (lielai daļai preču ir Free Size). Kleitiņas un svārciņi ļoti īsi. :)

Sūtīšana lielākai daļai preču ir bez maksas, bet ja ir jāmaksā, tad tikai nedaudz zem vai virs dolāra. No brīža, kad preci izsūta, tā ceļo apmēram divarpus, trīs nedēļas (visātrāk atnāca maciņš divās nedēļās), taču viss var ieilgt līdz pat 60 dienām. Par svara ierobežojumiem nekādas informācijas man nav, neko lielu un smagu, daudz preču no viena pārdevēja neesmu pirkusi

Un pats galvenais, ja preci Jums ļoti ļoti nevajag, labāk ielieciet wishlistā, pēc neilga laiciņa lielai daļai preču nolaiž cenas, varēsiet ietaupīt pat pusi cenas (vai vismaz dažus dolārus) un saņemt to pašu preci!

P.S. Visas preces bildēju uzreiz kā izpakoju, lai pēc tam neaizmirstu, vai netīšām ko nesabojāju, un lai vēlāk nerastos pārpratumi.

Pirmais, ko atradu - strīpains topiņš. Līdzīgu pirms gada nopikru New Yorker'ī, bet tas nebija tas, ko īsti vēlējos. Apēram tādu attēlā redzamo arī vēlējos.
Bildes no AliExpress:
Cena: $9.30
Izmērs: S
 Topiņš dzīvē:

Topiņam viss kārtībā, tikai piedurknēs diegi nav nogriezti. Visā visumā esmu ļoti apmierināta.
Piedurknes nav ne īsas, ne garas. Kaut kas pa vidu.  Topiņš ir ļoti īss, bildes nedaudz melo, bet pēdējā bildē uz manekena varēja saprast, cik garš topiņš īstenībā ir. Tomēr, ja ļoti grib, to var novilkt tikpat zemu kā attēlā redzams. :D
Materiāls ļoti elastīgs un ērts, nav jāgludina, augumam perfekti pieguļ.

Maciņš bildē:
Cena: $9.59
Maciņš dzīvē:
Tieši tāpat kā bildēs! Ļoti glīti iepakots, noteikti iesaku. No sākuma nedaudz raustījās rāvējslēdzējs, bet tagad viss kārtībā.

Svārciņi bildē:
Cena: $6.80
Izmērs: Free Size
Dzīvē:
Vasarai būs ļoti forši. Ērti un viegli. :)

Kleitiņa AliExpress bildēs:
Cena: $5.66
Izmērs: S
Un dzīvē:
Nogriezīšu,  ar šķiltavām piededzināšu un viss kārtībā.
Piedodiet, ka neizgludināju, kā jau iepriekš minēju, visas preces bildēju uzreiz kā izpakoju, lai pēc tam neaizmirstu, vai netīšām ko nesabojāju. 
Kleita vairāk vai mazāk tāda arī ir kā bildēs. Vienīgais, svārku daļa ir diezgan caurspīdīga, noteikti vajadzēs melnas zeķbikses.

Visā visumā man viss ļoti patīk, esmu ļoti apmierināta, noteikti sūtīšu vēl ko.

Santas atsauksmes šeit un šeit!

Otrā daļa >šeit<
Trešā daļa >šeit<
Ceturtā daļa >šeit<

Ja Jums ir kādi jautājumi, droši jautājiet. :)
Have a Nice Day! :)

28 komentāri:

  1. Apģērbu neesmu no turienes pasūtījusi (taču tikko atnāca mana pirmā kleita no boohoo :), bet daudz ko citu gan - otas, bižutēriju, kēksiņu formiņas utt :) Bižutēriju vispār vairs negribas par LV cenām pirkt, ja aliexpresā var atrast vismaz 3x lētāk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, rotas no turienes tiešām ļoti izdevīgi sanāk pirkt, plus vēl milzīga izvēle! :)

      Dzēst
  2. Drēbītes ir īsākas, jo ķīnietes pašas ir ļoti īsiņas, tādēļ mums tas tā un drēbes es nesūtu. Maciņš ir ļoti glīts un pirkumi ir forši, tagad gaidu no turienes rotu kaudzi! :)

    AtbildētDzēst
  3. Un kā ar piegādi? cik ilgā laikā/svara ierobežojumi? Pastāsti sīkāk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man likās, ka kaut ko aizmirsu. :D Sūtīšana lielākai daļai preču ir bez maksas, bet ja ir jāmaksā, tad tikai nedaudz zem vai virs dolāra. No brīža, kad preci izsūta, tā ceļo apmēram divarpus, trīs nedēļas (visātrāk atnāca maciņš divās nedēļās), taču viss var ieilgt līdz pat 60 dienām. Par svara ierobežojumiem nekādas informācijas man nav, neko lielu un smagu, daudz preču no viena pārdevēja neesmu pirkusi. Tas laikam arī viss. :)

      Dzēst
  4. Es ar kādu nedēļu atpakaļ veicu savu pirmo Ali pasūtijumu ;) redzēs kā būs. Draudzene tur sūta diezgan daudz ko :)

    AtbildētDzēst
  5. ar kādu piegādi kompāniju preces no Aliexpress tiek piegādātas? sekojot savam sūtījumam internetā, konstatēju, kat as jau ri LV, bet pagaidām nekādu ziņu. kā Jūs to preci LV saņēmāt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es sūtu caur Ķīnas pastu, ar bezmaksas piegādi. Jā, es arī redzu, ka ir Latvijā, bet paziņojums nenāk. Tā pat, ejot un sakot, ka redzat, ka sūtījums jau ir Latvijā, neko nemainīs, pasta darbinieces pateiks, lai gaidāt paziņojumu. Tad nu arī gaidu, un tuvākajās dienās aicinājums atnāk. :)
      Ja laiks, kad AliExpress sūtījumu aizsargā tuvojas beigām, un paciņu vēl neesat saņēmusi, iesaku rakstīt pārdevējam.

      Dzēst
  6. Varu pastāstīt savu pieredzi par sūtījumiem no Aliexpress. Pārsvarā par preci esmu apmierināta, protams ir izmēru neatbilstība, itsevišķi apaviem, labi jāizpēta, kurš izmērs būs īstais, pasūtīju garos ādas zābakus, pēdas izmērs neatbilst un kā jau minēts iepriekš, ka ķīnietes ir smalkas miesas būves tādēļ jāuzmanās lai garie zābaki derētu arī stulma platumā (ikros). Ir gadījies, ka prece neatnāk vispār, pārdevējs protams sola, ka atsūtīs, labi, ka tās cena ir maza, bet tomēr nepatīkami.

    AtbildētDzēst
  7. Bet kā jūs maksājiet? Es ar savu Swedbanku nekā nevaru :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atvainojos par vēlo atbildi! Es maksāju ar savu Visa karti. :)

      Dzēst
    2. Jo visi dati, kas jāievada (kartes numurs, datums, uc), ir uz pašas kartes.

      Dzēst
  8. Ka var zinat ,kad sutijums ir Latvija?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ejiet uz My Orders, pēc tam View Detail pie Logistics Information, iekopējiet Tracking Number, pie Details redzēsiet Destination Post Website (citos gadījumos pie Remarks var būt kāda cita lapa un Tracking Number, kuru pārdevējs ir izvēlējies), atvērsiet to, ievadīsiet Tracking Number, nepieciešamo kodu un redzēsiet detaļas kur sūtījums ir. Parasti dažas dienas var rādīties, ka sūtījums jau ir Rīgā, bet aicinājums vēl nav atnācis, tātad tuvākajās dienās to varat gaidīt. Vai ja vairākas nedēļas nekas nenotiek, ar kodu droši varat doties uz pastu pēc paciņas. Cerms sapratāt! :)

      Dzēst
    2. Paldies! Atradu! Pacinas vel nav Latvija. Pasutiju 13.2014., cerams bus, jo pa vidu brivdienas.

      Dzēst
  9. Pasūtīju žaketi aliexpres, bet tā arī neesmu saņēmis. Tagad skatos preces status ir "pabeigts" un man nav iespējas iesniegt pretenzijas, ko darīt? E-veikalā iepirkos 2.reizi un tik nepatīkams gadījums.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atvainojos, ka tik vēlu atbildu. Es domāju, ka varēja mēģināt uzrakstīt vai nu pārdevējam vai pie atsauksmes uzrakstīt, ka prece nav saņemta un, iespējams, ka pārdevējs pats sazināsies.

      Dzēst
  10. Sveiki. Gribēju jautāt kā ir ar pasta izdevumiem un kā ar muitas nodokli, līdz cik lielai summai varu sūtīt lai nemaksātu? Paldies.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Precīzu summu nezinu, bet viņi parasti raksta daudz mazāku nekā par preci samaksājāt. Ja nu tomēr, drošības labad, pirms rādās, ka prece ir izsūtīta, uzrakstīt pārdevējam vēstuli, lai uz paciņas raksta mazāku summu, lai Jums nebūtu jāmaksā nodoklis.

      Dzēst
  11. Sveika, Kā var zinat vai mans pasutijums ir veikts veiksmigi? Es uzspiedu my orders un man tur pie Action radas tā kka :
    Extend Processing Time
    Cancel Order
    Days Remaining: [ 2 days 29 minutes ]
    un citām pasūtītām precēm tā:
    Confirm Goods Received
    Share on iTao.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja prece nav saņemta, spiediet Extend Processing Time. Ja ir, tad Confirm Goods Received! :)

      Dzēst
  12. Sveika, Kā var zinat vai mans pasutijums ir veikts veiksmigi? Es uzspiedu my orders un man tur pie Action radas tā kka :
    Extend Processing Time
    Cancel Order
    Days Remaining: [ 2 days 29 minutes ]
    un citām pasūtītām precēm tā:
    Confirm Goods Received
    Share on iTao.com

    AtbildētDzēst
  13. man parasti atverot pasūtījumu ir sajūta kā atverot kinderolu- nekad nevar zināt, cik līdzīga prece būs iecerētajam :D

    AtbildētDzēst
  14. Man pastāstīt prasa samaksāt pa katru 1.75 kautgan sūtīju freeshipping.
    Kāpēc tā?

    AtbildētDzēst