Meklēt blogā

ceturtdiena, 2014. gada 20. marts

Real Techniques Sam's Picks + Stippling Brush

Sveiki!
Pirms šī raksta, vēlējos Jums ātri pateikt lielu paldies par labajiem vārdiem un sveicieniem iepriekšējā rakstā! :))
Gada sākumā no iHerb pasūtīju Real Techniques Stippling otu, biju lielā sajūsmā. Tad pamanīju otu komplektu Sam's Picks, uzreiz iemīlējos. :d Bet problēma bija tāda, ka šīs otas vienmēr bija izpirktas. Atradu arī feelunique, bet uz pusi dārgākas. Biju jau gatava sūtīt, līdz vakaram, kad atnāca pirmais iHerb pasūtījums, iegāju rakstīt atsauksmi par produktiem, kad redzēju, ka šīs otas ir pieejams. Pāris stundas domāju - ņemt vai neņemt. Līdz beidzot arī paņēmu. Tajā pašā vakarā otas tika izsūtītas, un nākamajā dienā šis komplekts jau atkal bija izpirkts.
Jau pēc desmit dienām otas bija pie manis.
Par katru otu īsumā-

Multi Task Brush. Paredzēta pūderim, vaigu sārtumam un bronzerim. 
Es lietoju tikai pūderim, Ļoti maiga un forša.

Setting Brush. Paredzēta pūderim un izgaismotājam. 
Tā kā pūderim izmantoju Multi-Task otu, un High Beam iztušēju ar pirkstiem, šo otu izmantoju konsīlera iztušēšanai, ieguštot ļoti dabīgu rezultātu.

Buffing Brush. Paredzēta pilna tonālā krēma vai minerālā pūdera sedzamībai. 
Šī ir mana pati pati mīļākā ota no visām. Noteikti iesaku izmēģināt. Kā jau visas otiņas, arī šī ir ļoti mīksta, un 'nepatur' sevī tonālo krēmu.

Pointed Fountadion Brush. Paredzēta tonālā krēma uzklāšanai.
Par šo man bija visvairāk šaubu, jo likās, ka otiņa būs pārāk maza un cieta. Gan maza, gan cieta otiņa tiešām ir, bet ne sliktā nozīmē. Es biju iedomājusies sliktāku. Stariņi ir ļoti cieši, un ota liekas labas kvalitātes. Šo retāk izmantoju tonālajam, dažreiz konsīlerim.

Essential Crease Brush. Paredzēta ēnu konturēšanai.
Biju iedomājusies nedaudz mīkstāku. Bet ļoti patīk. Lieliski izpludina, viegli izveidot smokey eyes.

Fine Liner Brush. Paredzēta škidrā, gēla vai krēma lainera lietošanai.
Otiņa pavisam maziņa, sari ļoti stingri. Izmantoju gēla lainerim, viegli novilkt perfektu līniju.

Stippling Brush. Sola perfektu HD un airbrushed finišu.
Šī bija mana pirmā ota. No sākuma ļoti ļoti patika, bet kad atnāca Buffing ota, tad šī palika otrajā vietā tonālā krēma lietošanai.

Visā visumā esmu ļoti apmierināta, un noteikti iesaku pamēģināt.
Otas nopērkamas šeit un šeit. Starp citu, ja pasūtīsiet no iHerb, $10 atlaides kods -  LJH815. 
Kādas otas Jūs lietojat? 
Have a Nice Day! :)

10 comments:

  1. Man bija tieši tāpat - sākumā ļoti patika stippling brush, bet tagad nevaru iedomāties krāsošanos bez buffing brush:)

    AtbildētDzēst
  2. Mans favorīts tonālā uzklāšanā ir Expert face brush. Kaut gan centos arī ar Stippling, bet man vairāk patīk ar to uzklāt pūderi.

    AtbildētDzēst
  3. Man arī patīk Expert face brush, līdzīga manai Sigmas F82 :)
    Bet no RT tagad gribu pasūtīt Core Collection komplektiņu tieši dēļ kontūrotas, jo vi;na nez kāpēc nav atsevišķi pieejama :/

    AtbildētDzēst
  4. Foršs apraksts, bet man ir gana ar stippling ;) Baigi daudz vietas tie kāti aizņem.. .man otu makā nav tikai 5 otām vietas. :(

    AtbildētDzēst
  5. My Beauty Blog, ar Stippling otu pūderi neesmu mēģinājusi uzklāt, būs jāpamēģina. :)

    AtbildētDzēst
  6. Laura, vai ne? Es arī gribētu iegādāties kontūrotu, bet divas no Core Collection man jau ir, un tā mazā nebūtu nepieciešama. :(

    AtbildētDzēst
  7. Man arī ir šis komplekts, kaut kad rakstīju arī atsauksmi.. Man noteikti šī komplekta Buffing ota ir visiecienītākā tonālā klāšanai. Un lainera ota arī ir ļoti patīk, pat ar manām trīcošajām rokām varu normālu līniju novilkt.. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atsauksmi laikam būšu palaidusi garām. :( Bet jā, tiešām ļoti foršas otiņas. :)

      Dzēst