Meklēt blogā

pirmdiena, 2014. gada 3. marts

Products I've Used Up - Februāris

Sveiki!
Es vēl joprojām nespēju noticēt, ka ir jau marts! Man liekas, ka katrā favorītu un katrā izlietoto bundžiņu rakstā, ar to vien sāku, ka neticu, ka laiks tik ātri iet. Šoreiz es atkārtošos, jo pēdējais izlietoto bundžiņu raksts man tapa augusta beigās. Par šiem sešiem mēnešiem, viss ko izlietoju bija pāris šampūni, tas arī viss. Savukārt, februārī nedaudz pacentos.
1.Fruttini Strawberry & Starfruit ķermeņa losjons. Ātri iesūcas, labi smaržo, pieņemama cena, nav lipīgs, bet pilns ar parabēniem. Pirkšu vēl.
2. Garnier Citrus Mint Fresh šampūns. Ļoti labi attīra taukainus matus. Atsauksme šeit.
3. Dzintars Be Trendy matējošs mitrinošs krēms. Atsauksmi uzrakstīju bloga pirmsākumos kopā ar mazgāšanas želeju, par kuru vispār biju aizmirsusi, ka tādu lietoju. Bet krēms ļoti patika, atkal sāku lietot rudenī. Nāksies izmest pus pilnu iepakojumu, jo februārī beidzās derīguma termiņš.
4. Maybelline Colossal tuša.
5. Neutrogena kosmētikas noņēmējs. Sens favorīts, noteikti atgriezīšos pie šī, kad izlietošu krājumus.
6. Loreal Studio Line Hot & Smooth taisnojošs līdzeklis matiem. Patika, jauns iepakojums jau ir iegādāts.

Par pavasari!
Have a Nice Day! :)

8 komentāri:

  1. Ekonomiska gan esi produktu ziņā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vispār jā, haha. :d Bet esmu atradusi vairumu produktu, kas man ļoti patīk, tāpēc jaunus produktus iegādāties un esošos ātrāk izlietot, vēlmes man nav. :)

      Dzēst
  2. Man līdzīgi, šampūni iet uz urrā, bet pārējās pudelītes tukšojas lēnām :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai jā, man parasti jau ir nomainījušies kādi trīs, četri šampūni, bet kondicionieris paliek tas pats, ha!

      Dzēst
  3. ohh, cik krāsaini :) Super... Noteikti plauktiņš izskatās varen mīlīgi :) Arī matīk Maybelline tuša... un Loreal taisnojošo līdzekli varētu pamēģināt. vēl nēesmu atradusi savu favorītu :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, šomēnes raibas bundžiņas trāpījās! :) Loreal līdzekli tiešām iesaku. :)

      Dzēst
  4. Jā, L`Oreal līdzeklis tiešām ļoti labs. Man ari šampūnu un visi matu līdzekļi lietojas ātrāk par visu pārējo.. laikam liela galva :D
    Kā tu to zilo tušu izlietoji? Es sevi vēl tikai psiholoģiski tai motivēju :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Haha, un vēl gari mati. :D

      Tušu lietoju bez cita acu grima- ēnām, citreiz izmantoju melnu acu zīmuli. Kad gribējās ko neikdienišķu, bija tieši laikā, īpaši vasarā. :)

      Dzēst