Meklēt blogā

trešdiena, 2014. gada 26. marts

Natura Nail Speed Dry Top Coat

Sveiki!
Šodien atsauksme par man pēdējā laikā ļoti iemīļotu produktu, bez kura vairs nevaru iedomāties nagu lakošanu (nu labi, es jau nedaudz pārspīlēju, jo tieši tāpat domāju par Sally Hansen Insta Dri, bet kad līdzeklis sakalta, mierīgi lakoju tālāk) -Natura Nail Speed Dry Top Coat.
Ko līdzeklis sola?
• Nožāvēt nagu laku 30 sekunžu laikā
• Padarīt nagus spīdīgus, stiprus, kas ātri nenodrups un neizbalēs
• Virtuāli izlīdzināt smērējumus un švīkas
Norādījumi:
 • Pagaidīt 2 minūtes pēc nagu lakas uzklāšanas
• Uzklāt vienu kārtu un manikīrs būs nožuvis 30 sekunžu laikā
Ļoti kvalitatīvs piemērs, ar 'burvīgi' nolakotiem nagiem, es teikšu. :d Lūdzu nepiesienieties.
Bet domāju, ka vizuāli domu sapratīsiet.
Pa labi attēlā redzami nagi bez virskārtas, pa kreisi - ar.

Pilnīgi droši varu apgalvot, ka šī virskārta tiešām 30 sekunžu laikā perfekti nožāvē nagu laku, vizuāli izlīdzina nepilnības, piedod skaistu spīdumu. Par nodrupšanu neesmu pārliecināta, jo bieži strādāju, tādējādi, nagu lakas man pārāk ilgi nekad neturas. Kā arī par izbalēšanu neko nevaru teikt, jo ar šādu problēmu vēl neesmu saskārusies.

Kopumā:
Tiešām ļoti labs produkts, tiešām iesaku, manuprāt, arī labāks par SH un pilnīgi noteikti par Essence, plus šis vēl ir dabīgs. :) Noteikti kaut kad nākotnē pamēģināšu vēl kādus produktus no šīs firmas, jo viņiem izskatās vēl labi nagu stiprinātāji, kutikulu noņēmēji, utt.

Cena: $3,54
Nopērkams: iHerb.com

Kādu virskārtu Jūs izmantojat nagu lakas žāvēšanai?
Have a Nice Day! :)

6 komentāri:

  1. Atbildes
    1. No Tevis arī par šo produktu uzzināju, paldies! :)

      Dzēst
  2. Izklausās, ka tā ir brīnumlaka, bet labi, ka man nagu lakošana vairs nav nekas aktuāls, un par šādām lietam vairs nesatraucos, jo ja ir Gelish, ko tad vēl vairāk tad vajag!
    Tai nagu lakai smuks piparmētru tonis! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man liekas, ka ir arī. :)

      Es arī gribētu pamēģināt Gelish, bet es varu iedomāties cik ātri man apniks tonis ko izvēlēšos. :D

      Tas gan, jā. :)

      Dzēst
  3. Mana pēdējā laika iecienītā top kārta ir ātržāvējošā no Seche Vite, visu, kas jādara, dara lieliski, vienīgi ir ļoti spēcīgs aromāts.. Man nav bijusi liela pieredze, vēl krājumā ir tikai Nails Inc žāvējošā virskārta, tā ir riktīgs crap, salīdzinot ar šo.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, par to esmu lasījusi tiešām daudz labu atsauksmju, bet pagaidām šī apmierina pilnībā. :)

      Dzēst