Meklēt blogā

svētdiena, 2014. gada 23. marts

iHerb Pasūtījums!

Sveiki!
Nesen atnāca mans pēdējas pasūtījums no iHerb. Viss, ko pagaidām vēlējos, iegādājos, un tuvākajā laikā domāju vairs neko nesūtīt.
Šoreiz arī pilnīgi aizmirsu par summas ierobežošanu, tāpēc nācās maksāt muitas nodokli.
Kas tad lācītim vēderā?

Barbara's Bakery Jalapeno Cheese Puffs
Jason Natural Powersmile zobu pasta
ELF Nice and Natural mini nagu laku komplekts
Nestle Hot Cocoa Mix + Mini Marshmallows
Giovanni Frizz Be Gone Super Smoothing Anti-Frizz Hair Serum
Physician's Formula Organic Wear Fake Out Mascara
Dušas cepurīte dāvanā
Physician's Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush - Natural

Nubian Heritage African Black Soap 


Par ko vēlaties atsauksmi? :)
Have a Nice Day! :)

24 komentāri:

  1. Tas neste dzēriens tiešām ir tik gards kā viņu mālē?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Haha, es no iHerb nevaru pasūtīt tikai skaistuma lietiņas, man ir jāpasūta kas ēdams, man liekas, ļoti interesanti pagaršot produktus, kas pie mums nav pieejami.

      Bet jā, man šis dzēriens ļoti garšo. :)

      Dzēst
  2. Labprāt lasītu atsauksmi par Physician's Formula Organic Wear Fake Out Mascara. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es arī gaidīšu atsauksmi par skropstu tušu. :))
      Esmu daudz laba dzirdējusi arī par vaigu sārtumu, to pie reizes arī varētu paķert līdz ar skropstu tušas ierakstu :)

      Dzēst
  3. Pilnīgi sagribējās kaut ko pasūtīt! :) Gribētos atsauksmi par tušu un siera nūjiņām! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne? :)

      Par siera uzkodām uzreiz šeit varu atsauksmi uzrakstīt - garšīgi, nedaudz savādāk kā ierasts, nav pārāk asi, bet ja uzreiz apēd kādu ceturtdaļu, gan vēders, gan rīkle dedzinās. :D Man tiešām ļoti garšoja un noteikti nākamreiz arī pasūtīšu. :)

      Dzēst
  4. Giovanni serums tiešām labs un lēts (Latvijā gan nemaz nav lēts). Lietoju viņu kā serumu matu galiņiem, visā garumā lietojot bija par smagu.
    Un sagribējās to Nestle dzērienu pagaršot! Vispār ļoti forši pirkumi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, vakar biju Douglas veikalā, 12,66Eur laikam bija, šausmas!

      Dzēriens ļoti garšīgs. Paldies. :)

      Dzēst
  5. Jauki pirkumi :) Labprāt vairāk izlasītu un apskatītu elf lakas un PF skropstu tušu :)

    AtbildētDzēst
  6. Nav dikti salds tas kakao? "Loti ieintriģēja :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man liekas, ka pilnīgi nē. Bet atceros kā Arta rakstīja, ka viņai gan bija par saldu. Tas laikam kā kuram. :)

      Dzēst
  7. Nedrīkst tādus rakstus lasīt! :))) tas slikti iespaido ))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tā pēc katra izlasītā raksta nodomāju, tiešām! :D

      Dzēst
  8. pēc raksta izlasīšanas mans wishlist pieauga vēl par pāris vienībām :D

    bet ir viens jautājumiņš - kāda ir tā summa, līdz kurai muitas nodoklis nav jāmaksā ?

    AtbildētDzēst
  9. Vēlējos jautāt, kā ir ar piegādi? Piegādā uz pastu? Vai ar kurjeru?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piegādā uz pastu. :) Ar to datumu, ko viņi atsūta uz e-pastu, var rēķināties, sliktākajā gadījumā plus pāris dienas. Bet ja tuvojas svētki, piegāde var ieilgt līdz pat divarpus mēnešiem (tā man bija ar pirmo pasūtījumu).

      Dzēst
  10. Es priecājos par ēdamām lietām, forši! :)

    AtbildētDzēst
  11. Drīz jau var veidot atsaukmes par ēdienu! Starpcitu daudzi labprāt palasītu! ;)

    http://makeupempower.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne! Tās siera uzkodas bija fantastiski garšīgas, nākamreiz arī noteikti pasūtīšu! :)

      Dzēst
  12. Ja nav noslēpums, cik ilgi Tev nāca šī paciņa, kāda bija kopsumma un cik bija jāmaksā nodoklis?
    Manu paciņu izsūtīja 08.07. un es arī aizmirsu par summas ierobežojumu, rezultātā ar shippingu kopā samaksāju 47$. Tagad drebu par to nolāpīto nodokli :D
    Evita

    AtbildētDzēst