Meklēt blogā

otrdiena, 2014. gada 18. marts

Blogam 2 gadi!

Sveiki!
Man dzimšanas dienas liekas ļoti īpašas, tāpēc arī šodien atzīmēju īpašu dienu - bloga divu gadu dzimšanas dienu. 
Vēlos Jums, dārgie lasītāji, kas ar mani ir bijuši kopā šos divus gadus un pateikties par to, ka lasāt šo blogu, rakstāt komentārus, izskatot savu viedokli, man tiešām tas daudz nozīmē.
Kaut gan pēdējā gada laikā blogu rakstu neaktīvi, un raksti nav pārāk interesanti, atkal apņemšos laboties. :)

Es atceros, kā jau 2012.gada janvārī jau vēlējos sākt ar bloga rakstīšanu, daļa produktu, par ko biju gatava rakstīt jau bija safotografēti, apraksts jau izdomāts, bet bet vienīgais, kas mani atturēja - bloga nosaukums. Tā arī neatceros kā nonācu līdz šim nosaukumam. :D

Arī šogad vēlējos rīkot Giveaway, bet tā nu ir sanācis, ka šogad dzimšanas dienu palaidu garām un par dāvaniņām nemaz neiedomājos. Tagad man ir tāda doma, ka šo giveaway varētu sarīkot uz, piemēram, 100 bloglovin  vai 200 gfc sekotājiem, vai vienkārši par pavasari vai Lieldienām. Tā vēl ir tikai doma, un līdz šiem skaitļiem vēl ir tālu, kā arī ideju dāvanai man vēl nav.
Varbūt Jums ir kādas idejas? :)
Have a Nice Day! :)

18 comments:

  1. Apsveicu ar 2 gadu jubileju blogam, daudz iedvesmas un radošuma arī turpmāk! :)

    AtbildētDzēst
  2. Sirsnīgi sveicu blogu un liela buča kolēģei! Pilnīgi prieks, ka esam visas tik draudzīgas savā starpā! Turpini rakstīt, lai arī zinu cik tas grūti, ja dzīve krasi mainās un tā brīvā laika nav. Galvenais mēģini, un tad jau viss, viss izdosies ;)

    AtbildētDzēst
  3. Apsveicu ar bloga dzimšanas dienu!!!

    AtbildētDzēst
  4. Apsveicu ar jubileju :) Lai pietiek spēka un iedvesmas vēl vismaz diviem gadiem :)

    AtbildētDzēst
  5. Apsveicu, apsveicu, apsveicu un man šķiet, ka vaidzētu sarīkot tikšanos, kurā tevi pašu ar varētu apsveikt ;) domāju dzīvē papļāpājot arī rastos daudz iedvesmas ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Vai jā, meetupu sarīkot būtu ļoti forši! :)

      Dzēst
  6. Apsveicūuuu! :)) Novēlu daudz radošu ideju, izaugsmi un neatlaidību. :)

    AtbildētDzēst
  7. sveicieni! lai mūza vienmēr ar Tevi! :)

    AtbildētDzēst