Meklēt blogā

piektdiena, 2014. gada 7. februāris

January / February Favourites!

Sveiki.
Šodien atrādīšu savus pēdējā laika favorītus un produktus, kurus ar lielāko prieku lietošu februāra mēnesī. Nesen nonācu pie apgaismības, ka februāra mēnesis ļoti patīk, protams, ja nav pārāk auksts. :d
Par pusi no šiem produktiem jau esmu rakstījusi, bet pēdējā laikā tos atkal esmu iecienījusi.
Produkti.

1. Avon Naturals ķermeņa sprejs ar aveņu aromātu. Šis man vienkārši asociējas ar februāri un Valentīna dienu.
2. L'oréal True Match tonālais krēms. Ļoti labs tonālais! Maskē labi, noturība laba un cena arī laba, ko gan vairāk varētu vēlēties? :d
3. L'oréal Caresse lūpu krāsa 02-Innocent Pink. Atsauksme šeit, viedoklis nav mainījies.
4. Catrice Abssolute Nude Eyeshadow Palette. Ļoti patīk pirmais tonis un divi pēdējie. Noteikti iesaku pamēģināt!
5. Real Techniques Stippling Brush. Lietoju tikai vairāk kā nedēļu, bet jau esmu paspējusi to iemīļot!
6. Natura Nail 30 Second Top Coat. Lieliski nožāvē, atstāj burvīgu spīdumu.

Ēdieni / Dzērnieni
Vilvi jogurti. Garšīgi un ērti paņemt līdzi dienas gaitās.
Lāču Šokolādes Drumstalu Kūka. Nopietni pati pati gardākā kūka, kādu jelkad esmu ēdusi!
Noteikti iesaku pagaršot!
Cupcake Lovely Cherry Tea. Parasta melnā tēja ar ķiršu aromātu un interesantu iepakojumu.

Dziesmas
All About She - Higher

Niki & The Dove - Mother's Protect (Goldroom Remix)

Of Monsters and Men - Mountain Sound

Have a nice February! :)

13 comments:

  1. Man tā ota izjuka pēc pusotra gada lietošanas, un kā izrādījās vēl divām meitenēm arī. :)))
    Un tonālais man bija pārāk oranžīgs. :(

    Lāču kūkas ļoti garšīgas. Īpaši man patīk valriekstu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man iepriekšējā arī apmēram pēc tāda paša laika izjuka. Tas jau laikam standarts šādām otām, nav jau nekādas augstākās kvalitātes. :)
      Toņi galīgi nepareizi šiem bija, cik es testēju, šis vienīgais izskatījās uz manu ādas krāsu.

      Tādu nebiju manījusi, būs kas jauns, ko nogaršot! :)

      Dzēst
  2. Par ornažumu tonālajam piekrītu - ziemā nekā, vasarā izlīdzinās :) Kā Tev ar ādu? - man sausos pleķus momentā sit ārā..

    accioravishingyou.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ar sausumu problēmu nav. Ja nu vienīgi atkal paliks ļoti auksti, tad varbūt, bet ne izteikti.
      Drīzāk problēmas varētu rasties tādēļ, ka mana āda ir ļoti taukaina kā lietojot vairums tonālo / BB krēmu, tā ļoti ātri paliek spīdīga, bet pagaidām ar šo tā nav. :)

      Dzēst
  3. Man arī ir Innocent Pink tonis, arī joprojām ļoti patīk šī lūpu krāsa :)

    AtbildētDzēst
  4. Kurš tonis tonālajam Tev ir? Man nederēja neviens - vai nu ruksis, vai burkāns :( Citādi būtu labs tonālais..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. C2 Rose Vanilla. Par to ciparu neesmu pārliecināta, bet nosaukums tāds rakstīts. :d

      Jā, es patestēju pārējos, izvēle nu nekāda! :(

      Dzēst
  5. True Match man nepatika, lietoju ar mocībām. Pirmkārt, jau toņu dēļ. Reāli tie ir tik nepiemēroti sejām - lielākoties ar rozā apakštoni. Un, tad man vienmēr gribas teikt - kas mēs latvietes pēc sivēniem izskatāmies. :D Matēja labi, bet man likās pa sausu, gribējās vairāk to kremīgo sajūtu uz sejas.

    man ir tāda pati tēja tikai ar šokolādes garšu. Neesmu vēl vērusi vaļā, pārāk jauks iepakojums ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Toņi nav īsti izdevušies, bet man ļoti patīk kā matē un sajūta vispārīgi. :)

      Interesanti, ar šokolādes garšu arī ir? Būs jāpameklē!
      Vai ne? :)

      Dzēst
  6. Kur nopērkama un kādā cenā Real Techniques Stippling Brush? :)

    AtbildētDzēst
  7. Es sūtīju no iHerb, maksā 10$ + 4$ par piegādi.
    Vēl esmu manījusi feelunique lapā, tur būs dārgāk - 10.99 poundi.

    http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman-Your-Finish-Perfected-Stippling-Brush/41373#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=real%20techniques%20by%20samantha%20chapman%20your%20finish%2Fperfected%20stippling%20brush&rc=20&sr=null&ic=1
    un
    http://www.feelunique.com/p/Real-Techniques-Stippling-Brush

    :)

    AtbildētDzēst