Meklēt blogā

otrdiena, 2014. gada 18. februāris

Garnier Express 2in1 Eye Makeup Remover

Sveikas!
Šodien ātrs pārskats par Garnier Express 2in1 acu kosmētikas noņēmēju.
Vēlme iegādāties šo produktu man īsti nebija, tomēr  izlietoju veco Garnier vīnogu kosmētikas noņēmēju, steidzami vajadzēja jaunu, atceros, ka lasīju labas atsauksmes, tāpēc paņēmu šo.
Vīlusies es pilnīgi un galīgi neesmu, iesaku pat pamēģināt šo produktu.

Ražotājs sola:
*Viegli noņemt kosmētiku
*Noņemt pat ūdensnoturīgo kosmētiku
*Saudzēt skropstas, samazināt to izkrišanu

Mans viedoklis:
*Acu kosmētiku ir patiešām ļoti viegli noņemt, dažas sekundes un viss tīrs!
*Par skropstu izkrišanas samazināšanu - vienreiz paskatījos uz vates diska, vienai acij redzēju piecas izkritušas, vairāk man ir bail skatīties :D
*Man pilnīgi noteikti produkts atstāj eļļaino sajūtu. Uz kādu laiciņu acis vēl miglojas
*Par ūdensnoturīgo kosmētiku gan nemācēšu teikt
*Mani mazliet mulsina mazie, produktā sastopamie spīdumiņi
Bet tā kā divfāžu kosmētikas noņēmēji man nekad nav patikuši, domāju, ka šis ir tīri labs.

Kāds ir Jūsu mīļākais kosmētikas noņēmējs? :)
Have a Nice Day! :)

9 komentāri:

  1. Man nepatīk, tāds pats kā visi citi, un vēl pat eļļaināks. Noteikti vairs nepirkšu, bet šo izlietošu. No 2fāžu, vislabāk notīra un acis nesaeļļo Nivea.

    AtbildētDzēst
  2. tīra eļļa; samitrinu seju un tad ar kokosa vai vīnogu kauliņu eļļu ar pirkstiem paberžu, pamasēju, kamēr pandas acis, tad vnk nomazgāju ar kādām putām. jebkāda tuša / ēnas / laineris nonāk nost. :]

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jap, bet to vairāk vasarā. Tagad ziemā patīk vīnogu kauliņu, jo tā ir šķidra.

      Dzēst
  3. Kādreiz varēju iztikt ar pieniņu. Notīrīju gan acis,gan seju, tagad vajag katrai vietai savu :D
    Bet man periodiski kaut kā tās simpātijas mainās.Iepatikās divfāžu, tas Lumene. palietoju, un tagad jau kaut kas līdz galam man nepatīk.Atkal nopirku ūdentiņ-veidīgo.
    No Organic Shop ir gurķu acu kosmētikas noņēmējs. Tas tagad man tāds kā favorīts. + atvēsinošs.

    AtbildētDzēst
  4. Šo esmu sev pa jaunam atklājusi. Iepriekš tāda tipa produktus nelietoju, un tā nu tas vientuļi stāvēja vannas istabā līdz vienai reizei, kad atkal pamēģināju, un iemīlējos.
    Acu grimu noņem fantastiski, gluži kā mazgājot ar ūdeni, bet patīk arī tas, ka nesausina ādu ap acīm :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā, šis, laikam, vairāk būs piemērots noņemt tādu kārtīgu grimu pēc svarīga pasākuma. :)
      Vai, pavisam aizmirsu pieminēt, ka tiešām nesausina ādu ap acīm!

      Dzēst