Meklēt blogā

sestdiena, 2014. gada 22. februāris

Barry M Lip Paint

Sveiki! Šodien īsumā pastāstīšu par pirmo produktu, ko esmu iegādājusies no firmas Barry M.
Firma pie mums, Latvijā, cik man zināms, nav pieejama.
Īsumā par firmu. Dibinājis Barijs Mero, 1982.gadā, Londonā. Mūsdienās Barry M ir viens no pazīstamākajiem zīmoliem Anglijā, cenas ir ļoti pieņemamas.
Nesen Asos ievēroju šo lūpu krāsu. Kad nāk tuvāk pavasarim, man ļoti patīk maigie pasteļtoņi, tai skaitā nude lūpu krāsas. Kad ieraudzīju šo, uzreiz kopā ar kleitiņu ieliku groziņā.
Lūpu krāsas iepakojums ir ļoti kompakts.
Tonis ir nude kā gribēju, bez spīdumiem.
Noturība ir ļoti laba, 3h bez ēšanas.
-Iepakojums ir matēts un tāds kā gumijas materiāls, kas ātri smērējas.

Cena: 6,31
Nopērkama: Asos, pieejami vēl 5 toņi
Noteikti vēlos pamēģināt kādu nagu laku, toņi izskatās ļoti skaisti.
Jūs esat pazīstamas ar Barry M? Kādi favorīti?
Have a Nice Day! :)

9 komentāri:

  1. man patīk, pēdējā laikā mani arī velk uz nude toņiem. ^^

    AtbildētDzēst
  2. Man ir viens lūpu spīdums no BarryM diezgan labs un kvalitatīvs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skaidrs, paldies, zināšu, ka spīdumus arī var mēģināt. :)

      Dzēst
  3. No nude toņiem šis ir ļoti veiksmīgs. Man ir bijušas birstošās minerālu ēnas no Barry M, ļoti labas. Man šķiet, ka viņu kosmētika vispār ir laba, labprāt pamēģinātu vēl ko citu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es arī, tikai būtu ļoti jauki, ja arī pie mums būtu pieejama šī firma. :)

      Dzēst
  4. Barry M nagu lakas ir burvīgas, noturībai arī nav ne vainas. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paskatījos internetā, wishlists jau gatavs, nezinu vai tik daudz pat vajag, bet ļoti skaisti toņi, ka pat pilnīgi nevar izvēlēties. :)

      Dzēst
  5. Smuks tonis, smuka cena, smuks iepakojums! Gribas :))

    AtbildētDzēst