Meklēt blogā

trešdiena, 2014. gada 29. janvāris

Off Topic 3, iHerb, Lielais Ķēriens, Stenders atlaides un ziemas izpārdošana!

Sveiki! Atvainojos, ka klusums no bloga, bet nu, cerams, būšu atpakaļ uz ilgāku laiciņu. Laikam sev atkal būs jāuzstāda bans, jo  sāku iegādāties pārāk daudz preču, tiešām! Vienīgais labums, tagad būs par ko rakstīt atsauksmes. :) :d
Laikam sākšu ar to, ka otrdien beidzot saņēmu savu ilgi gaidīto paciņu no iHerb. Labs tiešām nāk ar gaidīšanu! :))
Pasūtīju:
Nestle kakao ar mini zefīriņiem
Queen Helene Mint Julep masku
Natura Nail 30 Second Top Coat
Real Techniques Stippling otu
Un līdzi nāca kaut kāds saldinātājs. :d
P.S. Atlaides kods pirmajam pasūtījumam līdz 10$ - LJH815
Drogās iegādājos:
Loreal True Match tonālo krēmu
Maybelline Master Drama brūno acu zīmuli. Pēdējo reizi, kad biju Drogās, šo vairs nevarēju atrast, uztraucos, ka nebūs izņemts no sortimenta. Bet nē, atradu gan šo, gan arī melno. :))
Schauma Fresh It Up! šampūnu. Pēc apraksta izklausās pēc mana sapņu šampūna, un iepakojums arī mīlīgs. ^^
Un Stenders veikalā iegādājos Rožu ziedūdeni. 

Kā arī, decembrī atnāca laka, ko vēlējos tik ilgi, un beidzot atradu - China Glaze Flip Flop Fantasy. Gaidam pavasari! :)
Garās zeķes no Lindex.
 Mīļākais šampūns.
 Un rudens / pavasara zābaciņi. Vēl viena lietiņa, kas tiek izsvītrota no rudens / ziemas vēlmju saraksta. Drīz jau būs jātaisa update, kā veicās. Reserved.
Kā arī tie gaišie džinsi ko tik ilgi meklēju. :d Next veikalos bija lieliskas atlaides, pus cena teju visam veikalam!
Nezinu kā Jums, bet man jau galvā Valentīna diena un tad jau pavasaris. Nevaru pat izskaidrot kāpēc, bet šī diena un pavasaris sagādā man ļoti lielu prieku.
Have a nice Day! :)

24 komentāri:

  1. ah, to nestles dzērienu es arī pirku - vīrs teica, lai nākamreiz arī pasūtu :D man pašai gan par saldu.

    bet pirkumi forši tev sanākuši:)

    AtbildētDzēst
  2. ū. šampūnamm tiešām iepakojums smuks. ko ta sola?
    pirkumi tiešām forši. :]

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šampūns ir ļoti līdzīgs John Freida šampūniem gan pēc dizaina, gan pēc efekta. Sola mīkstināt un izlīdzināt sausus un bojātus matus, uzlabot matu toni, rūpīgi attīrīt, saudzējot matu krāsu, nodrošina matiem nepieciešamo mitruma līmeni un izturību, padara tos maigus, gludus un aizsargātus veidojošo un apkārtējās vides radīto bojājumu ietekmi. Īsāk sakot, super produkts ar burvīīīgu aromātu. Šīs pašas firmas kondicionieris ļoti atgādina Aussie 3 Minute Miracle kondicionieri, tikai daudz lētāku variantu. :)

      Dzēst
    2. Un aizmirsu piebilst, šampūns ļoti labi nogludina matus. :)

      Dzēst
    3. ū, nu tad varbūt, kad beigsies šampūnu krājumi, būs jāpamēģina. :]

      Dzēst
    4. Cerams, ka nepārslavēju, haha. :d Visā visumā - šampūns kā šampūns. :)

      Dzēst
  3. Glīti un meitenīgi zābaciņi :) Pa cik nāca? Izskatās pēc tāda zamšīga materiāla? nepaliek ātri netīri? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. 21.33 Eur. Zamšs nav, bet kaut kas līdzīgs. Par smērēšanos vēl nemācēšu teikt, pagaidām šādos man salst kājas, bet es cerams, ka netīri ātri nepaliks. Galvenais, ka ļoti ērti un glīti izskatās! :)

      Dzēst
  4. Rik'tigi daudz visādu jaunumu :) Feini! Gribēšu dzirdēt tavas domas par RT otu. Man tāda ir un man par viņu viedokļa nav.. reizēm izmantoju, bet īpašu sajūsmu neizraisa.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uhh, es jau tagad varu slavēt! Ļoti patīk. Pirms tam lietoju otas no ebay, tā kā kvalitāte nebija tā labākā, šai uzreiz var manīt atšķirību. :)

      Dzēst
  5. daudz visādu labumu :)
    kā darbojas piegāde no iherb? caur pastu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, piegāde ir caur pastu. Vienīgais jābūt pacietīgai, jo man nācās gaidīt divus mēnešus, kaut gan meitenes raksta, ka parasti sūtījums atnāc divās nedēļās. ;)

      Dzēst
  6. Tiesām veiksmīgi pirkumi izskatās!
    Interesē Mint Julep maska no iherba :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kārtīgi jāizprovē un tad varēšu rakstīt atsauksmi. :)

      Dzēst
  7. Tik daudz labu lietu, mana Speed Dry virskārta jau beigusies, dikti laba, sūtīšu atkal! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tavā blogā salasījos atsauksmes, tāpēc gan virskārta, gan maska pirmās nokļuva iHerb groziņā. :)

      Dzēst
  8. Forši pirkumi, no tiesas! ;) Man mint julep sejas maska ļoti patika, bet neiesaku lietot uz ādas kur ir kāds jēlums vai pušums, citādi traki kodīs. ;)

    AtbildētDzēst
  9. es rudenī visur izmeklējos flip flop fantasy, zaudēju cerības, jāpačeko tagad, varbūt kaut kur vēl ir, tik ļoti gribu! :)

    Mani arī RT otas atstāj vienaldzīgu

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No beautybay var pasūtīt, bezmaksas piegāde, labi sapakots! :)

      Nu jā, cik cilvēku, tik viedokļu.

      Dzēst
  10. Es ļoti gribu nopirkt china glaze nagu lakas, bet Latvijā ir ļoti maza izvēle. Beautybay.com itkā atradu dažas nagu lakas, bet tagad laikam tās nagu lakas vairs nesūta uz LV...tā ir?! Beautybay.com nāk no Anglijas vai Amerikas? Atvainojos par savu nezināšanu....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, nē, sūta viņi uz Latviju. Un sūtījums nāk no UK. Viss kārtībā! :)

      Dzēst
  11. Iherb atlaižu kods 10$ - NCT162 lūdzu:) Varbūt kādam noder. Galīgi svaigs...:)

    AtbildētDzēst