Meklēt blogā

ceturtdiena, 2014. gada 9. janvāris

Nails of the Day #27 un iHerb

Sveiki.
Šodien vēlējos Jums uzdot pāris jautājumus par iHerb.
Lai raksts nebūtu tik garlaicīgs, pie reizes atrādīšu svētku nadziņus ar Brocades lakām, par kurām, man liekas, visas, kam nav slinkums jau ir uzrakstījušas. :D
Traki iedomāties, ka jau pagājis pusgads, kopš atrādīju pēdējo laku, raksts šeit.
Lakas ļoti skaistas, bet noņemšana - tīrās mocības.

Bet iemesls kāpēc vispār veidoju šo rakstu, ir par iHerb. Pirms pusotra mēneša veicu pasūtījumu, bet paciņa kā nav, tā nav. Vai kaut kur ir iespējams redzēt kur paciņa atrodas, vai man doties uz pastu un bezjēgā kaut ko runāt? Pēdējais datums, kas rādās ir 6.12., pēc tā nekas nav mainījies. 
Ar pastnieku man galīgi nav paveicies, jo lielu daļu paziņojumu ar atnākušām paciņām līdz manis tā arī nav nonākušas, vai arī pasts ir nomests uz kāpņutelpas palodzes, ne pastkastītē.
Ceru uz atsaucību.
Have a Nice Day! :)

16 comments:

  1. Sveika! Glīti nadziņi! Par Iherb runājot - pasūtīju 2 paciņas decembra pirmajā nedēļā ar naivu cerību, ka uz ziemīšiem atnāks.Bet nekā.Viena atnāca šo pirmdien, otru gaidu. Ziemīši un Jaunais gads nostopējis pastu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)

      Es ļoti ceru, ka tā, bet gadīties jau var visādi. :/

      Dzēst
  2. Man tā pati problēma, tikai šoreiz ne ar iHerb. Pasūtīju kleitu, ko gribēju vilkt Ziemassvētkos. Līdz Ziemassvētkiem neatnāca. Domāju, ka tad uz Jauno gadu būs ko vilkt. Nekā! :D Neesmu joprojām saņēmusi. Rakstīju uzņēmuma - teica, ka sūtīs vēlreiz.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad jau uz nākamajiem Ziemassvētkiem laicīgi būs sagādāts, ko vilkt. :) Labi vismaz, ka sūtīs vēlreiz. :)

      Dzēst
  3. Domāju,ka svētki kavē paciņas,ir dzirdēts,kad no iherb arī pēc 3 mēnešiem atnāk pasūtījumi.Man gan tā nav gadījies,max 2 ned.un klāt!
    Pastā jautāt nav jēgas,tīri fiziski neviens neņemsies pārmeklēt kaudzi sūtījumu.Cik saprotu piegādi izvēlējies pašu lētāko,tāpēc arī nav tracking numuriņa,bez tā,diemžēl neviens neko nevar atrast.Un,ja paciņa pazudīs,iherb diemžēl nav tie,kas atgriež naudu,vai izsūta preci vietā,bet uzrakstīt vari viņiem,varbūt kaut kas ir mainījies! ;)

    AtbildētDzēst
  4. Nadziņi ļoti glīti! Neesmu iegādājusies nevienu šāda tipa nagu laku, bet skatos, ka ir pēdējais laiks!

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. :)

      Tieši tā! Es domāju varbūt aiziet vēl pakaļ baltajai, izskatīsies kā sniedziņš saulē. :)

      Dzēst
  5. Superīgas nagu forma. :)
    Nagu lakas ar man patīk, ļoti greznas un skaistas, savienojumā ar gaošo laku izskatās pasakaini. :))

    AtbildētDzēst
  6. Kura vietā ir noperkamas Brocades lakas? Nevaru atrast..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Drogās. Vietējās Drogās šīs lakas stāv atsevišķā stendā pie smaržām, bet es meklēju pie Maybelline stenda, kur tikai nesen tās parādījās. Un, noteikti ir jābūt, arī lielākajos Rimi veikalos, kuros ir arī kosmētikas piedāvājums. :)

      Dzēst
  7. Par pastnieku gan ieteiktu rakstīt sūdzību. Sūtījumu vieta ir pastkastē, nevis uz kādas palodzes.
    No iherb 1x esmu sūtījusi..ar ilgi nāca, bet nu atnāca tomēr.

    AtbildētDzēst
  8. Man atnāca iherb pagājušajā nedēļā, sūtīju pēdējā novembra nedēļā. Uz Latviju nekad ātrāk par mēnesi nav bijis (salīdzinoši uz Spāniju vienmēr atnāca 2 nedēļās un vienmēr pieveda mājās). Ja summa ir virs 30$, var gadīties, ka ir iestrēgusi muitā.
    Jā, es arī vienreiz jatāju, vai viņi atgriež naudu, atbilde bija, ka nē, tikai tad ja paciņa pati atnāk atpakaļ, tad nomīnuso 10% un atdod atlikumu.

    AtbildētDzēst