Meklēt blogā

otrdiena, 2013. gada 26. novembris

Worth the Hype? Nivea Lip Butter

Sveiki! Pēdējā laikā visapkārt blogos ir iespējams lasīt par Nivea lūpu sviestiem. Tie bija tik daudz apspriesti, ka arī es nolēmu iegādāties.
Nu jau šo sviestiņu lietoju kādu laiku un domāju, ka ir laiks rakstīt atsauksmi.
Ja lasījāt manu iepriekšējo rakstu, tad, iespējams, atcerieties, ka šis sviestiņš bija iekļauts favorītos, bet ne tāpēc, ka šo produktu oktobra mēnesī iecienīju, bet gan tādēļ, ka produktu lietojju ļoti bieži.
 Neko īpašu no šī sviestiņa negaidīju, tāpēc labi vien ir, un neesmu vīlusies. 
Nenoliegšu un sacīšu uzreiz, tieši un godīgi- parasts balzams. Nekas īpašs. Noturība pamatīgi pieklibo, un No sākuma, kad produktu tikko kā iegādājos, tas ļoti viegli un ārti izsmērējas, bet tagad, kad ir pagājis kāds laiciņš, tas ir kļuvis biezākas konsisteces. Uzskatu, ka produkts bija labāks ar vieglo konsisteci. Bet varbūt, ka šāda problēma ir tikai man.
Taču tai pat laikā produkts smaržo lieliski, tiešām!
Kopumā: 
Vai produkts ir visu šo atsauksmju un uzmanības cienīgs? Nē.
Šo produktu ieteiktu tikai tad, ja ir vēlēšanās pēc skaisti smaržojoša, visparastākā balzama.
Tilpums 19ml / 16,7g
Cena zem 3Ls
Nopērkams veikalos Drogas

Un kā Jums ar šo produktu? Patīk / nepatīk?
Have a Nice Day! :)

11 comments:

  1. Es gan uzskatu ka produkts to atsauksmju cienīgs. :) Runa iet ne tikai par produkta īpašībām, tas ir balzāms kā balzāms, labi ir tas, ka smaržo tas ļoti labi un neķīmiski! Ja rakstīts ka ar karameli, tāda smarža tam arī būs.

    AtbildētDzēst
  2. vai ir arī citas smaržas pieejamas? :)

    AtbildētDzēst
  3. Man ir ar vanilas smarzhu. Aromats tieshaam ir saliidzinoshi labs, bet tas efekts.. es reaali vinju lietoju tagad tikai vakaros, bet pamostoties no rita, man visas luupas ir jeelas. Ieveeroju, ka as ir tieshi no Nivea luupu sviestu, jo uzsmeerejot ko citu taa nav.
    No saakuma biju sajusmaa, bet vairs neesmu.
    :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man arī no paša sākuma ļoti patika, bet tad viedoklis mainījās.

      Dzēst