Meklēt blogā

sestdiena, 2013. gada 30. novembris

Off Topic 2, Novembra pļāpa un pirkumi

Sveikii! 
Jūs, iespējams, būsiet ievērojušas (vai arī nē), ka pēdējā laikā ar rasktiem galīgi kaut kā neiet. Tad nu pēdējās dienas ir bijusi neliela iedvesma atkal rasktīt. Un diezgan daudz. Ideju ir, bet kas tās lai izveido nav. Nē, nu teorētiski ir, bet, pēdējā laikā, tiešām daudz darbu un iedvesmas pilnībā nav. Esmu no tiem cilvēkiem, kas uzskata, ka blogošanai ir jābūt kaut kam, kas sagādā prieku, nevis jādara tas kā pienākums, negribīgi.
Tad nu beidzot man atkal ir vēlme rakstīt un domāju, ka decembrī rakstu būs vairāk. :)

Kā jau oktobrī, arī šomēnes atrādīšu, ko labu iegādājos.
Bija iespēja doties un Tiger veikaliņu, un kā jau Jūs zināt, šis veikals man ļotiļotiļoti patīk. Lietiņas, kas tur ir atrodamas, ir tik foršas. Ja galīgi nav ideju dāvanām, iesaku apmeklēt kādu no šiem veikaliem, ar tukšām rokām, manuprāt, nav iespējams iziet. :)
  • Atradu garās zeķes. Biju tik patīkami pārsteigta, kad tās ieraudzīju! 3 Ls.
  • Atradu ļoti skaistu kaklarotu, šādu līdzīgu noskatīju ASOS, bet šī ir vēl skaistāka un par lielisku cenu- 2 Ls.
  • Mini zefīri karsajiem dzērieniem, 2 Ls. Starp citu, jau pavisam drīz gaidiet jaunu rakstiņu ar jaunu recepti. :)
  • Piparmētru nūjiņas. 1 Ls.
  • Un piparmētru konfektes mīlīgās burciņās. Sapirku uzreiz vairāk, lai jau būtu ko dāvināt uz Ziemassvētkiem tuvajiem. 1 Ls. 

 Veikalos Drogas Maybelline firmai bija lieliskas atlaides. Mīļākais tonālais krēms tikai par 5 Ls. Beidzot arī atradu Brocades nagu lakas. Un dāvanā par šiem pirkumiem saņēmu Dream Smooth bāzi.
 
Vēlāk arī iegādājos baltu Colorama nagu laku un vēl vienu iecienītu tonālo krēmu - Dream Satin Liquid.

Maximā atradu lieliskas matu gumijas - 12gab. par nieka 0,49 Ls. Un matu virtuli par nieka 2 Ls.

 No feelunique pasūtīju Lipcote. Lasīju fantastiskas atsauksmes, bet pagaidām uzskatu, ka produkts ir pēdējais fufelis.
 
Vēlāk arī iegādājos vēl vienu Fit Me vasaras sezonai, jo atlaide bija lieliska. 
Un pirmo uzacu zīmuli, jo ar ēnām, man liekas, kaut kā neparizi izskatās. :d


Un jau pēc 25 dienām Ziemassvēkti! Kā tas laiks skrien! Pa radio arvien biežāk skan Ziemassvētku dziesmas, pilsētā izvietoti Ziemassvētku dekori un manī jau pamazām mostas svētku sajūta.
Vakar arī pieliku pirmo Ziemassvētku dekoru šogad, parastu lampiņu virteni, bet man pilnai laimei vajag tikai nedaudz. Un vēl ar kādu Ziemassvētku sveci un tēju vispār ideāli!

Un kā ar Jums, jau dekorējat, klausaties Ziemassvētku dziesmas? :)
Have a Nice Evening!

22 komentāri:

  1. Gaidīšu atsauksmi par lipcote, jau sen domāju par tāda produkta pirkšanu.

    Man ļoti patīk, ka Galerija centrs jau skaisti izdekorēta, Ziemassvētku rotājumu vispār ir super skaisti un iederas lielveikalos:) Ziemassvētku dziesmas vēl neklausos,Train un pārējā klasika ātri apnīk, tāpēc taupu to prieku ziemassvētku nedēļai..;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labi. :)

      Vai ne?
      Man liekas, es tāpat kā Signe visu gadu varētu klausīties. :D :)

      Dzēst
  2. Man ir jautājums par kaklarotu- arī es tādu medīju. :) Ja drīkst zināt, kādā veikalā tu viņu atradi?

    AtbildētDzēst
  3. Shopping ne pa jokam :) Es ar gribu uz Tiger :) Patīk tās končas burciņās - ideāla dāvana Z-svētkos ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu. :)
      Skāde gan, ka vairāk neiegādājos, vairs laikam nesanāks uz turieni doties.

      Dzēst
  4. Man dikti iepatikās burciņas ar ledenēm, baigi foršās! :) Es būtu gatava Ziemīšu dziesmas klausīties visu cauru gadu, lielākā daļa dāvanu jau sapirktas, lai lēnā garā varētu tikt iesaiņotas. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā! :)

      Šogad, pirmo reizi daļu dāvanu pasūtīju, ceru, ka laikā atnāks un būs tādas, kā plānots, lai visu laicīgi var glīti iesaiņot. :)

      Dzēst
  5. Nu gan daudz tonālie :D
    Jā, ziemīši jau ielavās arī man mājās un sirsniņā, bet sniegs man nu gan nepatīk ..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viens ziemai, viens pavasarim, viens vasarai, nu man ir tonālo bans! :D

      Par to sniegu pilnībā piekrītu. Varētu uzsnigt uz Ziemassvētkiem un pēc kādas nedēļas, divām nokust. :D

      Dzēst
  6. Feini pirkumi! :)

    Kur varētu nopirkt nedārgu Z-svētku lampiņu virteni?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pavisam lētu pērn atradu Maximā, maksāja nieka 1,49 Ls. Noteikti tik pat lētu varētu atrast Rimi vai Depo. Lūk Cenukluba virtenes - http://www.cenuklubs.lv/lat/iveikals/virtenes_iekstelpam.html :)

      Dzēst
  7. vai tu pati sev pelni visu naudu, ja vari atlauties teikt `par nieka ls...`?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā.

      Starp citu, teikumu ' par nieka ...Ls ' es izmantoju divas reizes- pie matu gumijām, kas maksā 0,04Ls gabalā (kas skaistās anormāli dārgi? :D), un pie matu virtuļa, kas, kaut vai veikalos Drogas maksā 3,49Ls, vai ASOS 8€, tādējādi, ietaupot naudiņu.

      Dzēst