Meklēt blogā

trešdiena, 2013. gada 23. oktobris

I ♥ Fall TAG!

Sveiki! Blogos sāk parādīties šī gada I ♥ Fall Tag, tāpēc iespaidojoties no Kristīnes, lūk arī mans raksts!

1. Mīļākais lūpu produkts šoruden
Rimmel lūpu krāsas 070-Airy Fairy un 164-Tantrum, sarkanā man ļoti patīk, bet ikdienā tik spilgtu krāsu neatļaujos lietot.


2. Mīļākais rudens nagu lakas tonis
Essence 155-Red Ahead


3. Mīļākais rudens dzēriens
Paštasiītais dzēriens, recepte šeit.

4. Mīļākā rudens svece
Air Wick un Bolsius. Kā arī Depo Cinnamon Apple svece.

5. Mīļākais rudens aksesuārs
Šalles!

6. Mīļākā filma vai seriāls
How I Met Your Mother- šo seriālu varu skatīties atkal un atkal.
Un filma, tā pati, ko minēju pērn- Astrāls. Šobrīd konoteātos šai filmai skatāma otrā daļa- tik pat lieliska!

7. Mīļākais gardums
Jebkas. Īpaši ja sastāvā ir šokolāde. Taču viens noteikts gardums ir Ekselence ''Ābolu strūdeles'' saldējums. <3 Vai jebkurš cits ekselences saldējums. :d

8. Mīļākā dziesma
Šoruden diezgan daudz labas dziesmas iznākušas. Viena, ko atklāju tikai nesen-

9. Mīļākā vieta pilsētā
Vietējā kafejnīca vai mājas. Rudenī man tiešām ļoti patīk pabūt mājās.


10. Kas visvairāk patīk rudenī?
Gaiss. Ļoti patīk rudens gaiss. Nezinu kas tieši tajā, bet vienkārši patīk.
Lapu krāsu maiņa, vēso vakaru pavadīšana mājās, lasot grāmatas, dzerot tējas, skatoties tv. Turpretī siltajās dienās pastaigas, ceļojumi. 
Tagoju visas!
Have a Nice Fall! :)

9 komentāri:

  1. Arī es izveidoju šo Tag! :)
    http://annmaryjane.blogspot.com/
    esmu "jauniņā" :)

    AtbildētDzēst
  2. Par ''astrāls''- esmu redzējusi tikai pirmo daļu, bet man bija tik ļoti bail, ka skatījos caur segu;D man šausmu filmas vispār nepatīk, bet ja kāds blakus skatās, nespēju apvaldīt ziņkāri;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pat kino skatoties šausmeni ar vēl 100 citiem cilvēkiem, visu filmas laiku skatos caur pirkstiņiem, mīkstā esmu! :D

      Dzēst
    2. Heh, kad kino skatījos otro daļu, man arī tā bija, uzreiz savādāk nekā mājās. :D

      Dzēst
  3. ooo, man tas ekselences saldējums ar baigi garšo:)

    AtbildētDzēst
  4. Forši favorīti! Kopš Tu raksti blogu baigi slavē tās Rimmel lūpu krāsas, būs beidzot jāpamēgina. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, ja tā padomā, tad tiešām jau no paša bloga rakstīšanas sākuma slavēju, nemaz nebiju aizdomājusies. :)

      Dzēst