Meklēt blogā

pirmdiena, 2013. gada 7. oktobris

12 Fall Must Haves!

Sveiki! Šodien neliels apskats par šārudens 12 Must Have produktiem.

  1. Avon  ķermeņa sprejs ar aveņu aromātu. Man nez kāpēc aveņu smarža asociējas ar rudeni, tāpēc domāju šis būs šāgada rudens iemīļotais ķermeņa sprejs.
  2. Inecto matu serums. Vienkārši lielisks produkts! 
  3. Tā pat kā pērn, Boots 'Winter'  ķermeņa sprejs. Tik ideāla smarža, šo gan vairs nelietoju ikdienā, bet gan retos gadījumos, jo esmu jau tikusi līdz pusei. Ļoti žēl, ka šeit šo produktu nevar iegādāties.
  4. Maybelline Pure BB krēms. Kā jau iepriekš esmu minējusi, šis man patīk lielākoties toņa dēļ, tas atbilst gandrīz ideāli, kā arī sedzamōba nav peļama.
  5. Soap and Glory Hand Food roku krēms. Arī šis drīz tiks izlietots. Smaržo ideāli un rociņas arī baro fantastiski!
  6. Rimmel Long Lasting Lipstick 164-Tantrum. Man liekas, ka ar pirmo šāvienu atradu ideālu sarkano toni. Vispār šīs Rimmel lūpu krāsas ir pašas mīļākās. Starp citu, noskatīju vēl vienu burvīgu tonīti un tieši tagad veikalos Drogas šīs lūpu krāsas ir nopērkamas par nieka 2,95Ls!!
  7. Isana lūpu balzams. Parasts balzams par ļoti pieejamu cenu.
  8. Lush Bubblegum lūpu skrubis. Jau septembrī manas lūpas kļuva ļoti sausas, tāpēc palīgā nāk šis brīnums. Strādā fantastiski, smaržo vēl labāk!
  9. Nagu lakas - Essence 111-English Rose un 155-Red Ahead. Tumšais tonis noteikti ir šārundens favorīts. Lakoju un lakoju. :D
  10. Catrice lūpu spīdums 120-Berry Good. Ļoti skaists tonis šim spīdumam, īsts ogu tonis. Noturība laba, nav līpīgs.
  11. Carice Absolute Nude ēnu palete. Tik ideāli toņi, esmu sajūsmā! Pēc šā mazā brīnuma iegādes, atlieku Urban Decay Naked paletes iegādi.
  12. Catrice vaigu sārtums 10-Toffee Fairy. Paldies jāsaka Velvet Mimosai, pateicoties viņai, šo produktu iegādājos un nemaz neesmu vīlusies. :)
Kā arī rudens svecītes, tās pašas Airwick un attēlā redzamā Bolsius, kas pērn.
  Kādi Jums rudens must haves? 
P.S. Off-topic, kā Jums patīk jaunā Ugunsgrēks sezona? Man vienīgajai ļoti patīk? :D
Have a Nice Day! :)

29 komentāri:

  1. Pievienojos Tavam viedoklim par- Inecto, Catrice Toffee Fairy vaigu sārtumu, kā arī par Pure BB.
    Visi šie ir vieni no maniem mīļākajiem produktiem! :)
    Ļoti gribu tikt pie Essence English rose nagu laku!
    P.S. man arī patīk jaunā Ugunsgrēka sezona! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man tagad sāk likties, ka šie nav tikai rudens must haves, bet gan daži no labākajiem produktiem. :)

      High five! :)

      Dzēst
  2. Nekad neko nēesmu dzirdējusi par Inecto matu serumu. Cik viņš maksā? Kur to var nopirkt? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es savu Inecto pirku Drogās, bet citos veikalos arī esmu manījusi. Drogās parasti bieži ir atlaides. Serums maksāja kaut kas ap 3Ls.
      Man ir izsmidzināmais sprejs, manuprāt, tikpat labs, kā serums. :)

      Manu spreju vari apskatīt šeit- http://pelitessturitis.blogspot.com/2013/08/apskats-eveline-lancome-maxfactor.html

      Dzēst
    2. Šo uz atlaidēm pirku par nieka 2,49Ls, bez atlaides cena varētu būt kaut kur 3,49Ls.
      Ar šo produktu mati būs forši nogludināti un nespurosies, man pat nākamajā dienā tie ir tik taisni, ka taisnotājs nav vajadzīgs (un mani mati patiešām ātri 'ielokojas'). Tiešām iesaku pamēģināt. :)

      Dzēst
    3. ūŪū, izklausās interesanti, būs jāiet meklējumos. ;D

      Dzēst
  3. Man rudenī topā ir roku krēms, lūpu balzāmi un vēl lūpu balzāmi :D Un vairākas Air Wick sveces <3

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu par bazāmiem, man jau to tā ir daudz, bet tik un tā tik pērku vēl un vēl. :D

      Dzēst
  4. Paskatījos swatchu's rimmel lūpu krāsai un man baigi iepatikās! Būs jāpaskatās veikalā:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vēl viens līdzīgs tonis ir 170-Alarm, kas ir nedaudz spilgtāks, bet Tantrum man iepatikās nedaudz vairāk. :)

      Dzēst
  5. foršs rakstiņš! :]
    par aveņu smaržu - varbūt tāpēc, ka laicīgi sāc tukšot ziemai paredzētās aveņu ievārījuma burkas, hm?

    man šim rudenim mīļākās lietas ir jau šad tad parādījušās blogā - NYX lūpu krāsas [Doll un Tea Rose], Catrice 01 Red Butler lūpu krāsa un nagu laka, Flormar nagu lakas, roku krēms, viskaut kas, kas smaržo pēc rozēm, rudens ir laiks, kad cenšos pāriet uz dabiskām lietām - smaržām, garšām utt. vēl must-have ir āboli un ābolu sula, sveces, vīnogu kauliņu eļļa sejai un pats galvenais - tumšs smokey eyes grims.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. :)
      Pēdējos gadus neesmu ēdusi ne aveņu ievārījumus, nedz arī pašas avenes. Bet iespējams kaut kad senāk un tāpēc tāda asociācija. :)

      Ļoti forši tonīši NYX lūpu krāsām, žēl gan, ka man tā reti uz Rīgu nākas doties. Un ābolus šogad redzu pārāk daudz un uz katra stūra, ineresanti! :D

      Dzēst
    2. nu jā, tā ir ar tiem āboliem šogad. ja iešu salasīt dažus, tad jāuzmanās, ka neuzkrīt kāds uz galvas, jo nu viņu ir nenormāli daudz. ;D

      Dzēst
  6. man arī ļoti patīk catrice toffee fairy, bet tagad iegādājos e.l.f baked vaigu sārtumu un tas ir mans jaunais favorīts.
    rudenī lielākais must have ir roku krems.
    ļoti patika tavs raksts, mēģināšu uztaisīt ko līdzīgu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paskatījos swatchus e.l.f. sārtumiem, ļoti skaisti tonīši! :)

      Gaidīšu Tavu rakstiņu. :)

      Dzēst
  7. esmu laikam vienīgā, kura neskatās ugungrēku :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es ar neskatos. ciest nevaru :D

      Dzēst
    2. Iepriekšējo sezonu neskatījos, jo likās pārāk liels murgs, bet par šo sezonu visi runā un brīvā brīdī nolēmu sākt skatīties, patīk. Daudz labāk nekā pirms tam. :D :)

      Dzēst
    3. pievienojos klubiņam,man jau likās,ka es vienīgā tāda ;D

      Dzēst
  8. Ziniet meitenes! Es Ugunsgrēku neskatījos līdz šai sezonai, kur tagad nedaudz ir nomainījies galvenais plāns. Iepriekš biju vienmēr tā, kas noniecina šo seriālu, bet tagad esmu patīkama pārsteigta par visām sižeta līnijām un aktieru spēli.
    Protams, mani joprojām tracina tās liekās intrigas!

    ļoti interesants raksts! Man vēl sveču sezona nav atklāta, jo nevaru atrast ideālo aromātu, lai raksturotu savu šā brīža noskaņu :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne? Man tieši tā pat bija! :)

      Gan jau drīz atradīsies, vēl ir laiks. :D :)

      Dzēst
  9. Maybeine BB krems ar šoruden darbojas labi uz sejas. :))
    Man laikam top produkti ir roku krems, bb krems un lūpu balzāms vai lūpukrāsa- viss kas mitrina un aizsargā. Tīru seju vairs nav jāstaigā, jo dabīgo saules pigmentu vairs nenoķert!
    Kāda raxtija par tumšu smokey grimu- izskatās, ka man tika dota iedvesma nākamajam ballītes make-up ( nost ar klasiku ) :))

    AtbildētDzēst
  10. Peec kaa Boots Winter smarzho? Es jau sacereejusies, ka buus kaada Ziemassveetku garshvielu smarza, taa man nenormaali patiik.
    Grasos shturmeet sho veikalu, ievaacu info.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, smaržu aprakstīšana man galīgi nepadodas, bet nu jā. :D Smarža ir ļoti viegla, atgādina krustnagliņas, kannēli, tādas lietiņas, kas man vienkārši asociējas ar rudeni, bet tai pat laikā smarža ir salda, bet ne pārāk. Visā visumā ļoti skaists aromāts. :)

      Dzēst
  11. Kur var nopirkt Bolsius sveces?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Rimi, Depo, Iki. Gan jau vēl kaut kur ir, bet šajos veikalos tiešām esmu redzējusi. :)

      Dzēst
    2. Paldies! Lielisks Blogs!

      Dzēst