Meklēt blogā

ceturtdiena, 2013. gada 29. augusts

Products I've Used Up - August

Sveiki! Šodien raksts par izlietotajām augusta lietiņām.

1. Rexona dezoderants. Patīk. Būs vien jāiet pēc jauna.
2. ISANA nagu lakas noņēmējs. Pagājis jau gads, kopš šo iegādājos. Domāju produkts liekus komentārus neprasa, jo viedokli par šo var izlasīt teju katrā blogā.
3. Aloe Vera šapmūns - bildējot paķēru nepareizo pudelīti, kondicionieri, kas vēl nav izlietots- parasts šampūns. :D
4. Nivea 2in1 šampūns. Atšķirībā no tā Nivea šampūna, par ko rakstīju šeit, šis patika, pat ļoti.
5. The Body Shop persiku ķermeņa losjons. Patika, ļoti ātri iesūcās, labi mitrināja.
6. ForA līdzeklis pedikīram. Nepaspēju izlietot, jo beidzās derīguma termiņš. Bet līdzeklis kā tāds patika, iesaku pamēģināt.
7. BlanX balinoša zobu pasta. Patika. Kaut kādu atšķirību varēja redzēt, bet neko grandiozu (tiesa gan no šī produkta arī neko īsti negaidīju), diemžēl pēc šīs pastas lietošanas, zobi kļuva manāmi jutīgāki. Taču iepakojums gan ļoti parocīgs.
8. DKNY Be Delicious 100% Pure New York smaržas. Burvīgs aromāts! Ļoti patika!
9. Essence Nail Polish Remover Pen. Noderīga lietiņa, būs jāpameklē kas līdzīgs šim.
10. un 11. Divas āsom nagu vīlītes.
12. Maybelline Illegal Lenght tuša. Ļoti patika, kaut kad, iespējams, atkal iegādāšos.
13. Biosilk zīds matiem. Nekas īpašs, nekādu ' wow ' efektu pēc produkta lietošanas matos nemanīju.
14. Garnier Moisture  krēma paraudziņš. Patika, ja nebūšu aizmirusi, nākampavasar domāju iegādātos pilno tilpumu.
15. Maybelline Matte Mousse tonālā krēma paraudziņš. Manai ādai pilnībā nederēja.
16. Maybelline Affiintone tonālā krēma paraudziņš. Patīk! Kaut kad, iespējams, jāiegādājas pilnā tilpuma produkts.
Kā Jums šomēnes ar izlietotajām bundžiņām?
Have a Nice Day! :)

17 comments:

  1. Man tas affitone paraudziņš galīgi nepatika, nevarējām sadraudzēties ar nevienu krēmu- visu laiku seja izskatījās ļoti sausa..:(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. aa, fail, aizdomājos un sajaucu ar Matte mousse. ;D oops.

      Dzēst
    2. Žēl, ka Tev tā, Sabīne. :(
      Tā kā es tādu seja krēmu, kas man ļoti patīk, neesmu atradusi, virs sauļošanās aizsargkrēma ar šo tonāo viss okei. :D

      Dzēst
    3. Heh, Marta, kam negadās? :)

      Tas vismaz tāds mierinājums, ka neesmu vienīgā, kam tas tonālais nepatīk, hah.

      Dzēst
  2. Jā, DKNY smaržas, manuprāt,vienas no labākajām <3
    Un tas Matybelline Matte mousse man ar nu gaaalīg nederēja!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne! :)

      Žēl gan, ka tā. :/ Bet vispār dīvaini, jo L`oreal Matte Morphose tonālais, ar līdzīgu konsistenci man ļoti patika.

      Dzēst
  3. Man šomēnes galīgi švaki gāja ar izlietotajiem produktiem, bet Tev gan diezgan ražīgi! Essencei, man liekas, ir šāds Nail polish remover pen, bet tikai citā, tievākā iepakojumā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Salīdzinot ar jūliju, jā! :D

      Varētu būt, jo atceros, kā šo iegādājos pērn uz pavasara preču izpārdošanu. Tad nu būs vien jāiet lūkot! :)

      Dzēst
  4. Kur to Biosilk zīdu matiem var iegādāties?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kolonna, Douglas veikalos. Vēl varētu būt arī Kirstiana, bet neesmu pārliecināta. :)

      Dzēst
  5. Skatīšos rīt kā man ir ar tukšajām bundžiņām, bet maisiņš izskatās tāds pabiezs! :)

    AtbildētDzēst
  6. Mīlu DKNY be delicious smaržas, manas mīļākās, bet tagad mums ir pauze. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man arī! Tagad sarasktā ir Viva la Juicy. :)

      Dzēst
    2. Man arī! Un laikam arī Gucci Flora. :) jānopērk divas rudens/ziemas smaržas, citādād uz plauktiņa palikušas tikai divas vieglās. :)

      Dzēst
    3. Es jau aizmirsu, ka iepriekšējā rakstā Tu jau pieminēji, heh.

      Tad būs jāpasmaržo tās Gucci, varbūt man arī iepatiksies. :)

      Dzēst