Meklēt blogā

sestdiena, 2013. gada 3. augusts

Nails of the Day! #26

Sveiki! Šodien Nails of the day raksts ar kārtējo mint laku- Sally Hansen 340-Mint Sorbet.
Vispār biju ļoti pārsteigta, cik ātri laka nožuva un cik ilgi tā turējās, tāpēc tagad domāju, ka šī ir mana so far mīļākā mint laka.

Tonis dzīvē.
Varbūt esmu to tikai izdomājusi, bet kaut kur lasīju, ka veikalos Drogas, pērkot, divus Sally Hansen nagu kopšanas līdzekļus, dāvanā saņemsi HS Hard as Nails Xtreme Wear nagu laku. Domāju, ka ideja laba, man pašai derētu iegādāties Insta Dri, jo ļoti vēlos šo laku tonī Pasific Blue. Tiesa gan, pērkot šo kārtoto laku atsevišķi sanāktu izdevīgāk, taču es, diemžēl, nezinu kur Latvijā HS lakas var iegādāties.
Anyway, have a nice weekend! :)

18 comments:

  1. Mans sapnis ir izmēģināt visas mint lakas pasaulē! Haha!
    Ļoti skaists tonis, un jā, Drogās kaut kādi bonusiņi, ja pērk SH produkciju.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, domāju mans arī! :D

      Ahh, skaidrs, tad būs jāiet lūkot. :)

      Dzēst
  2. Mana šī brīža mīļākā krāsa. Būšu jau pusi no Coloramas nr. 214 izlietojusi! :)
    Tev izskatās uz iedegušām rociņām super!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labus vārdus par 214 Coloramu esmu dzirdējusi. Pagaidām gan nevaru atrast, bet wishlistā noteikti ir. :)

      Paldies. :)

      Dzēst
  3. Dievīgs tonis!! Uz iedegušām rokās vispār ideāli izskatās :)
    Man no Sally Hansen Xtreme wear ir tāda tumši rozā laka ar zelta šimmeri, ļoti patīk noturība un klajums :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nevaru nepiekrist! :)

      Un kā Tev laka žūst? :) Es biju ļoti pārsteigta cik ātri šī laka man nožuva!

      Dzēst
  4. Šīs Extreme Wear nekur neesmu redzējusi pārdošanā, tāpēc laikam tās iet kā dāvana par pirkumu. Pasific Blue ir neticami skaists zilais tonis, bet ja gribās līdzīgu krāsas ziņā var izvēlēties L`Oreal zilo (neatceros nosaukumu), bet viena no nesenajām jaunpienācējām kolekcijā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skaidrs, paldies. :)

      Laikam zinu par kuru Tu runā, 831-Fluo Azur? :) Tonis ideāls, bet lasot atsauksmes, vēlme iegādāties pārgāja.

      Dzēst
  5. My favourite nail colour!

    Sarah x
    http://herstyletto.blogspot.ie/

    AtbildētDzēst
  6. šādi pazaudēsi daudz followerus.

    AtbildētDzēst