Meklēt blogā

pirmdiena, 2013. gada 26. augusts

Fall / Winter Wishlist 2013

Sveiki! Pēdējā laikā blogos sāk parādīties rudens wishlist raksti.. Tā ka ne pavasarī, ne arī vasarā pārāk daudz produktu / lietu, ko es vēlētos nebija, tad nu tagad, uz rudens un ziemas sezonu, produktu, ko noteikti vēlētos iegādāties ir. Tiesa gan, šogad vairāk esmu kritusi uz apģērbiem un apaviem, taču domāju, ka skaistumkopšanas preces arī netrūkst.
Neesmu droša vai pat pusi no attēlā redzamajiem produktiem un precēm iegādāšos, bet pasapņot jau var. :)
Wishlist
Lūk arī saraksts, ceru, ka līdz pavasarim pāris lietiņas būs arī izsvītrotas. 
  • Beanie tipa cepurīte
  • Brūna(balta) infinity šalle
  • Smaržas Atradu tādas, kas patīk pat labāk par JC. Lady Gaga fame.
  • Jauna ArtDeco ēnu bāze, pašreizējā lēnām sāk kļūt nelietojama
  • Apavi-
rudens zābaciņi,
kediņas
un kurpītes
  • Catrice vaigu sārtums
  • China Glaze Flip Flop Fantasy
  • Maybelline tumši zilā polka dots Kā lasīju veikalos vairs nemaz nav pieejamas. :( 
  • Bet nesen blogos parādījušās Brocades lakas, kas ļoti iepatikās. Noteikti vēlos iegādāties tumšo un balto laku.
  • Maybelline Baby Lips
  • Gaiši džinsi
  • Inecto eļļa vai serums matiem.
  • Maybelline (iegādājos Rimmel, tomēr tonis dievīgs!) lūpu krāsa mauve tonī.
  • Rimmel sarkanā lūpu krāsa - kāpšu ārā no komforta zonas :)
  • Ādas jaciņa un
  • mētelītis par kādu esmu sapņojusi pārāk ilgi..ne gluži, bet lai jau. :)
  • RT Stippling Brush
  • Jauna tonālā krēma ota
  • Soma- brūna un ietilpīga
  • Urban Decay Naked palete. Par šo šaubos visvairāk, jo ikdienā tik bieži ēnas nelietoju, taču tādu neitrālu paleti gribas. Tāpēc domāju, ka kāda no Sleek neitrālajām paeltēm varētu būt reālak. (Iegādājos Catrice Nude paleti un esmu absolūtā sajūsmā! Noturība nav tā labākā, bet toņi burvīgi!)
  • Maybelline Superstay 24hr tonālais krēms
  • un jauns matu ievedotājs..
Tagad man ir jautājums Jums - kādu veidotāju labāk izvēlēties? Ja godīgi, īsti nezinu kādu īsti pati gribu..liekas, ka izvēle ir pārāk liela..Kādu Jūs no pieredzes varētu ieteikt? :)

Starp citu, varu apsveikt sevi ar izveidotiem 200 rakstiem, woot woot! :)
Have a Nice Day! :)

21 komentārs:

  1. Mola tehnikas veikalos manīju Remington čirkotājus, kaut kad varbūt iegādāšos. Remington kā tādu vispār iesaku.

    kaķu kurpes riktīgi foršas un Naked palete man arī wishlistā, varbūt uz Ziemassvētkiem..:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skaidrs, paldies! :)

      Kuru Naked Tev wishlistā? Tagad sāku domāt kura labākā un kuru vairāk lietotu, hah.

      Dzēst
    2. wishlist'ā ir pirmā, otrā man ir un nepatīk, turklāt, laikam pakaļdarinājums. Krāsas ir nedaudz par aukstu priekš manis un ir tikai 2 matētās.

      cik esmu meklējusi, hqhair ir vislētāk, domāju, ka no turienes s'tīšu.

      Dzēst
    3. Nu zināšu, ka otro labāk neņemt, man galīgi nepiestāv auktie toņi. :/

      Starp citu, paldies par lapu, nu zināšu kur visādus labumus meklēt. :)

      Dzēst
  2. Matu veidošanai vispramtiskāk taisnotāj... Otrajā vietā konusa tipa lokušķēres
    ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ar taisnotāju man kaut kā īsti nesanāk tā kā gribētos.

      Paldies, sākšu meklēt. :)

      Dzēst
  3. Man arī višlistā Juicy Couture Viva la Juicy smaržas. :)

    AtbildētDzēst
  4. manā višlistā ir kkas līdzīgs tam melnajam mētelim attēlā, jo es nekādi nevaru atrast kko tādu līdzīgu, jo visi ir bez kapucēm, bet man vajag ar kapuci :D
    un kurpes, gribas kko, kas nebūtu balerīnveidīgas. vismaz zābi,šoreiz nav problēma, nesen pabiju veikalā un tur tik liela izvēle[līdzīgi tam,kas attēlā ar kniedēm], ka nevarēju izvēlēties :D

    PS. kad tu tiec pie jauna matu veidotāja, padalies ar iespaidiem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, pērn iegādājos mēteli bez kapuces, tik neaparocīgi.. Šogad pirkšu tikai ar kapuci. :D
      Kas tas bija par veikalu, ja nav noslēpums? :)

      Labi! :)

      Dzēst
    2. jauks mētelis ar kapuci ir problēma :D

      Alfā ir veikals CCC,tur ir gan lētāki, gan dārgāki rudens zābaki un izvēle tiešām ir liela, gan šņorējami, gan ar rāvējslēdzēju, gan maucami, zemi un bez papēžiem.

      Dzēst
  5. Ah, es arī gribu Naked paleti, tik izskatās, ka paies kāds laiks kamēr izlietošu Naked 2, lietoju gandrīz katru dienu, kā neplok, tā neplok tās ēnas! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man līdzīgi ar Too Faced Naked Eye paleti! :D Laikam jau vajadzētu piebeigt kaut vai dažas ēnas, bet tas nemaina faktu, ka UD Naked paleti gribās.. tagad! :D

      Dzēst
  6. uŪū man daudz, kas sakrīt ar tavu wishlist. :D jau sen vēlos tās kaķkurpes un catrice vaigu sārtumu, plus arī mētelis un zābaki... ^^

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Foršii! :) Tagad tikai visas tās lietas jāatrod.. :D

      Dzēst
  7. Es sev arī tā gribu Maybelline baby lips! <33
    Nu kāpēc mums Latvijā nepārdod. ;///

    Linda.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pilnībā saprotu. Laikam jau būs vien jāsūta no Ebay. :)

      Dzēst
  8. Apģērba ziņā - mans wishlist ir traki līdzīgs. Pie kurpītēm jau esmu tikusi, neplānoti, bet sanāca 3 kurpes :D Tagad tikai jauni ziemas zābaki jāatrod, līdz pirmajam sniedziņam :) Ceru, ka man vēl daudz laika :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dod pieci! :D Oo trīs pāru kurpīšu, forši! Domāju, ka neplānotie pirkumi ir tie labākie! :)
      Noteikti, ka līdz pirmajam sniedziņam atradīsi tādus zābīšus, kādus meklē! :)

      Dzēst
  9. Es jau laikam kaut kur minèju, ka visizdevìgàk Naked paleti iegàdàties Ryanair Skyshopà (tb, uz lidmashiinas borta), maksaa 35 EUR. Ja nu pati nelido, gan jau varbùt kàds pazìstams kur dodas.

    AtbildētDzēst