Meklēt blogā

sestdiena, 2013. gada 24. augusts

Deco Collection

Sveiki! Šodien raksts par Deco Collection acu ēnām.
Tā kā man ar šiem ievadiem parasti pārāk labi neveicas, uzreiz ķeršos pie lietas..
Jau pēc iepakojuma varat spriest, ēnas piedzīvojušas daudz. Kā arī šīs ēnas esmu pieminējusi iepriekš, bet ne atsevišķā, pilnā rakstā. 
Jau diezgan labu laiku atpakaļ saņēmu šīs ēnas dāvanā no draudzenes, taču tās vēl joprojām atrodamas veikalos, un arī es vēl ik pa laikam tās lietoju. Tiesa gan vairs ne ikdienā, jo nu jau man ir pietiekami plaša ēnu izvēle, bet nenoliegšu, ka ikdienas gaitām tās ir ļoti piemērotas gan toņu, gan noturības, gan arī cenas ziņā.
Swatchus bija grūti nobildēt, jo puse no ēnām ir vai nu sadrupušas, vai arī lielākā daļa izlietota. 
Bet domāju, ka toņus apmēram saprast var.

Ar ēnām esmu ļoti apmierināta, abi kvarteti man kopā veido tādu kā savu Naked paleti. Noturība ar ArtDeco bāzi perosnīgi ir puse no darba dienas bez saiešanas rieviņās, bet tā kā man ir taukaini plakstiņi, uzskatu, ka noturība ir labāka nekā būtu gaidījusi. To pašu varētu teikt par pigmentāciju, kā jau pēc swatchiem varat spriest, tā ir ļoti laba un izteikta.
Kā arī vēl gribēju pieminēt otiņu kas nāk līdzi šīm ēnām. Parasti ' lēto ' (un ne tikai) ēnu otas man nepatīk, un tās netiek izmantotas, taču šīs, manuprāt, ir ļoti labas. Tiesa gan nelietoju tās kdienā, bet ceļojumiem noder perfekti!
Kopumā lieliskas budžeta klases ēnas, notiekti iesaku pamēģināt. :) 

P.S. Ēnas var darbībā var apskatīt šeit un šeit. Pērn izveidoju grimus, iespaidojoties no Pretty Little Liars gavenajām varonēm. Protams, ja ir vēlme, varu arī izveidot ko jaunu ar šīm pašām ēnam. :)

Cena ap 1Ls
Nopērkamas veikalos Drogas.

Kā Jums ar šo firmu, esat ko mēģinājušas, ir kādi favorīti? :)

 Have a Nice Day! :)

4 komentāri:

  1. Man ir konsīlers no Deco un ļoti patīk ! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vari lūdzu ko vairāk pastāstīt? Kā ar sedzamību un noturību? :)

      Dzēst
  2. Man arī savu laiku atpakaļ bija acu ēnas pāris toņos.Nesūdzos,spīdīgas,noturība vidēja,bet tur pie vainas mani plakstiņi un to eļļošanās.Nav slikts produkts iesākumam :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmm, un kā ir ar bāzi? :)

      Jā, domāju iesākumam šīs būtu ļoti piemērotas. :)

      Dzēst