Meklēt blogā

sestdiena, 2013. gada 31. augusts

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner

Sveikii! Šodien pārskats par Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner.

Ražotājs: Mūsu īpašā formula ar Austrālijas mētras ekstraktu nogludina matu kutikulu, palīdz atjaunot matu pakļāvību un piešķir tiem mirdzumu. Atjauno matu pakļāvīgumu un spīdumu. Austrālijas mētrā esošajai eļļai ir dabīgi salda smarža. Ieklājiet 3 minūšu balzamu tīros, mitros matos. Atstājiet uz 1-3 minūtēm atkarībā no tā, cik intensīva kopšana matiem ir vajadzīga. Noskalojiet ar siltu ūdeni.

Manas domas: Ļoti labs kondicionieris, tiešām! Labi, jā, es saprotu, ka ar šo produktu vien bojāti mati nebūs atjaunoti (kā tas tiek solīts), bet tas nemaina sajūtas pēc šī produkta lietošanas, kas ir tikai tās labākās, zvēru, sajūta kā tieši no frizētavas! Tādi forši, viegli, mīksti, viegli ķemmējami un galvenais, tie mazāks spurojas, ir nogludināti.
Un ticu arī, ka lietosies kādu laiciņu, jo produktu lietoju reizi nedēļā un daudzums ar ir nepieciešams ļoti neliels.
Un smarža! Tik ideāls aromāts! Ja vien būtu tādas smaržas, tad noteikti tās lietotu katru dienu. :D Tas arī ļoti iepriecina, jo matos pat pēc divām dienām ir jūtams produkta lieliskais aromāts.
Vienīgais, kas mani apbēdina ir sastāvs, pilns ar pabarbēniem, bet ko padarīsi, produkts tiešām labs.

Starp citu, atsaukmīte par šo un vēl diviem Aussie produktiem, lasāma Anettes Q blogā, šeit.
Have a Nice Day! :)

3 komentāri:

  1. Šis man dikti patika. Bet LV jau tak nevar nopirkt vai ne? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man liekas, ka nē. :( Anete minēja par Eurokosu, bet es neesmu bijusi, nezinu.

      Dzēst
  2. Jā, man šis ļoti patika, kā jau minēju rakstiņā, es pasūtīju ebayā, nesanāca nemaz tik dārgi. Latvijā nekur dabūt nevar, kādreiz bija Eirokosā, bet nu vairs tā veikala nav :)

    AtbildētDzēst