Meklēt blogā

svētdiena, 2013. gada 21. jūlijs

TAG Pirmā kosmētika!

Sveiki! Šodien pievienojos kolēģītēm ar Tag rakstu- Pirmā kosmētika / Makeup Starter Kit.
Seja.

Domāju, ka lielākā daļa noteikti piemin BB krēmu, arī es tajā skaitā. Taču domāju, ka lielākas grūtības varētu sagādāt tonālā krēma izvēle. Tad nu es iesaku Maybelline Fit Me tonālo krēmu ikdienas lietošanai (atsauksme) un Loreal Lumi Magique tonālu īpašiem pasākumiem. Cenas abiem ir līdzīgas, taču Maybelline akciju laikā maksā krietni mazāk.

Kā ļoti labu, Drogās viegli atrodamu konsīleri varu ieteikt Rimmel Match Perfection. Tiešām labs konsīleris ar vidēju sedzamību un labu noturību. Vienīgais mīnuss, tas samērā ātri izlietojas. Cena parasti atlaižu laikā- 3,49Ls. Savukārt, augstākai sedzamībai noteikti iesaku Catrice Camouflage Cream. Ideāls produkts, kas visticamāk pat nomaskēs zilu aci. :D Bet nopietni iesaku šo brīnumu pameklēt. Cena arī ļoti pieņemama- zem 3Ls, notiekti iegādāšos vēl!


Kā vieglu, labu un pieņemamas cenas pūderi, iesaku Essence Fix & Matte! birstošo pūderi. Ļoti patīk kādu finišu produkts sniedz. Cena- zem 3Ls.
Savukārt, ar vaigu sārtumiem no sākuma neieteiktu aizrauties, jo neuzskatu, ka tas ir must-have, vismaz man, tomēr zinu cilvēkus, kas aizraujas ar sārtumiem un uzskata, ka tie dod milzīgu atšķirību. No sākuma ieteiktu kādu maigā, vieglā tonī, piemēram, no Essence Floral Grunge. 

Bāzes.
Viennozīmīgi iesaku ArtDeco acu ēnu bāzi. Kopš lietoju šo bāzi, biju aizmirsusi, ka man ir taukaini plakstiņi! Biju lasījusi, ka citām šī bāze ātri izžūst, taču es šo brīnumu lietoju jau vairāk kā gadu (tomēr drīz derētu iegādāties jaunu) un tā vēl ir lietojama. Jā, nedaudz pažuvusi ir, bet nav tā, ka tagad vairs nav lietojama.Cena ap 5Ls.
Un sejai iesaku Loreal Studio Secrets bāzi, (viens no maniem pirmajiem rakstiem, atsauksme šeit). Lieliska bāze, noteikti gaidīšu akciju un iegādāšos atkal. Cena akciju laikā- ap 6Ls.Starp citu, kas ļoti līdzīgs / lētāka alternatīva ir pieejama no Catrice.

Acis.

Kā pirmās ēnas noteikti iesaku pamēģināt Maybelline Color Tattoo. Swatchi un atsauksme šeit. Bez krēmveida ēnām, noteikti iesaku dot iespēju Decco Collection ēnām, maksā vien ap lata, bet kvalitāte lieliska! Ēnas pielietojumā apskatāmas šeit un šeit



Kā vienu brīnišķīgu acu zīmuli varu ieteikt Maybelline Master Drama. Noturība lieliska, izcila pigmentācija! Cena ap 3Ls.
Taču ļoti labs laineris ir pieejams no Eveline. Atsauksme te. Cena vien 1,66Ls.



No tušām ļoti labas esmu atradusi no Maybelline. Noteikti iesaku pamēģināt The Falsies Black Drama un One by One.

Lūpas.

Domāju, ka lūpu produktos īpaši nevar vilties, ja vien pirms tam ir kārtīgi izstudēts internetā par tām- lasot atsauksmes, tad nu kļūdīties tiešām nevar! Personīgi iesaku pamēģināt Maybelline Color Whisper lūpu krāsas. Atlaižu laikā cena zem 4Ls.

Vai atcerieties pirmo kosmētikas produktu, ko iegādājāties? :)
Have a nice Day! :)

5 komentāri:

  1. ļoti jauks Tag's Tev sanāca! Vienmēr skatījos uz tām Deco acu ēnām un domāju, ka par tādu cenu nu nekam nederīgas, bet tagad, pēc Tava raksta, noteikti pamēģināšu.
    Piekrītu par vaigu sārtumiem, es pati reti lietoju un sākumam tas pat nav vajadzīgs. Var viegli pārspīlēt vai pat nepareizajās vietās uzklāt :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Arī es skatos uz Art Deco acu ēnu bāzi, bet bail, ka izžūs :(

      Dzēst
    2. he,es runāju nevis par ArtDeco ēnu bāzi, bet par Deco collection acu ēnām :D :)

      Dzēst
    3. Paldies, Kristīne! Tiešām iesaku pamēģināt, īpaši 05 un 06 toņos, tās perfektas ikdienai. :)
      Bet dažreiz man pilnībā prasās tas vaigu sārtums. Tas man laikam atkarīgs no garastāvokļa. :D

      Dzēst
    4. Liene, domāju, ja bāzi uzglabā pareizā vietā, tad teorētiski visam vajadzētu būt kārtībā. Es, piemēram, to turu ar vāciņu uz leju, tā pat kā Color Tattoo ēnas un gēla lainerus, un nav ne miņas no izžūšanas. Vēl var pusi no bāzes atdot kādai draudzenei un tādējādi puse nebūs izniekota. :)

      Dzēst