Meklēt blogā

trešdiena, 2013. gada 24. jūlijs

Simple

Varu sevi apsveikt, BEIDZOT saņēmos nomainīju bloga dizainu. Nezinu vai esmu pavisam apmierināta, bet domāju, ka pagaidām būs labi. Rīt no rīta kaut ko pielabošu un izveidošu jaunu rakstu. Ar prieku uzklausīšu vēl kādus ieteikumus, ierosinājumus.
Šovakar, veidojot šo dizainu, nonācu pie secinājuma, ka man ļoti patīk balta krāsa. Liekas, ka tā paplašina un pat dīvainā kārtā nomierina.
Domāju, ka tagad, kad sāku kaut ko mainīt, visticamāk,  ik pa laiciņam šeit kaut ko mainīšu. Kaut gan, ja tā padomā, iepriekšējais dizains kalpoja pusotru gadu, hah. Lai nu kā, pārmaiņas ir uz labu, vai ne?

6 komentāri:

  1. Manuprāt, loti jauks dizains :)
    Man ar vajadzētu sanemties uztaistīt ko jaunu :D

    AtbildētDzēst
  2. Es tagad rullēju cauri blogger tēmām un tumblr tēmām;D tumblr it kā jau ir ok, bet blogger'am nekas nepatīk, laikam būs jāsāk no sākuma..

    tavs dizains man patīk, bildes augšā foršas:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pirms kāda laiciņa jau biju plānojusi mainīt dizainu, arī blogger tēmas nepatika, tāpēc pagaidīju, līdz vakar atnāca iedvesma. Un re, domāju, ka iznāca tīri labi. :)
      Paldies. :)

      Dzēst
  3. man patīk,bet tās augšējās bildes varēja nebūt miglainas. :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, bet tad bloga nosaukumu īsti nevarētu salasīt. Un melnu fontu negribējās likt. Bet paldies, gan kaut ko pamainīšu. :)

      Dzēst