Meklēt blogā

trešdiena, 2013. gada 10. jūlijs

Maija & Jūnija Foto.

Sveiki! Tā jāsaka long time, no see.. bet nu esmu atpakaļ un šovakar beidzot atradu laiku izveidot šo rakstu ar bildēm no maija un jūnija. Domāju tā darīt katru mēnesi tā pat kā favorītrakstus un izlietoto taru.
Saprotu gan, ka attēli nav tie labākie, taču man tie nozīmē daudz, daudz atmiņu un labu piedzīvojumu.
Enjoy. :)
Pie mājām atradu koku ar skaistiem, skaistiem ziediem. 
Tiesa gan, attēlā jau tie ir nedaudz savītuši, jo ja pareizi atceros, tie turējās tikai nedēļu.
Maijs sākās ar desiņu un šašliku cepšanu ar ģimeni un draugiem.
Tai pat dienā uzzināju fantastiskas ziņas, kas izmainīja visu manu dzīvi!

 Maija mīļākā nagu laka.


 Iepirkšanās vakara pusē ir tā labākā. :)




 Maija mēnesi mani priecēja ceriņi. Dīvainā kārtā pat atradu dažas laimītes. :)

 Brīvdienas var sākties.





 Santa & Saldējums + Zemenes. <3


 Mums ar draugiem prieki- saldējums tikai 0,2oLs! :D





Un beidzot nogaršoju Ben & Jerry's Chunky Monkey saldējumu. Tiešām garšīgi! :)

Tā nu man pagāja šie mēneši. Cerams, drīz veidošu jaunus rakstiņus, bet nu, 
have a nice day! :)

3 komentāri:

  1. Tu mani sakārdināji ar Ben&Jerry's, laiks iet apēst kādu mamutu;D

    p.s. kas tā par palmpu-pilnu vietu?:)

    AtbildētDzēst
  2. tik burrrrvīgas bildītes! :) laikam vasaru izbaudi uz visiem 100 :)

    AtbildētDzēst
  3. Ben& Jerrys saldējums man ļooti patīk, ja vien nebūtu tik dārgs un barojošs - ēstu katru dienu.
    Foršas bildes, tikai aprakstu pie katras(gandrīz) prasījās.

    AtbildētDzēst