Meklēt blogā

ceturtdiena, 2013. gada 27. jūnijs

Maybelline Color Whisper 430-Coral Ambition

Sveiki! Laiks jaunam rakstam, šodien par Maybelline Color Whisper lūpu krāsu tonī 430-Coral Ambition.

Ja atceraties, martā iegādājos Loreal Caresse lūpu krāsu, raksts šeit, biju nedaudz vīlusies, jo no produkta gaidīju ko citu. Tad nu varu teikt, ka šī Maybelline lūpu krāsa ir tieši tas, ko gaidīju. Laba noturība, patīkama konsistence, ļoti laba alternatīva Revlon sviestiņiem. Vienīgi toņu izvēle nedaudz apbēdina. Bet tā produkts tiešām super!

 Bet nu dodieties izbaudīt vasaru! :)

7 komentāri:

  1. Uz rokām šīs lūpu krāsas izskatās labāk nekā uz lūpām, vismaz man. :) Tev uz lūpām tāds smuks nude tonis.
    Es arī esmu kritusi uz oranžajiem - šobrīd topā Catrice spīdums no vecās kolekcijas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. To pašu nodomāju veikalā swatchojot visus toņus pēc kārtas. :D
      Jā, domāju ikdienai šis ir labs tonis.
      Korallis noteikti ir mans vasaras favorīts. :)

      Dzēst
  2. o, man arī ir šī lūpu krāsa vai nu balzams kā kurš to sauc..
    arī pēdējā laikā esmu aizrāvusies ar oranžajiem toņiem, vasara taču, laiks košiem toņiem!

    AtbildētDzēst
  3. Iepakojumā izskatās ļoti skaisti, bet man uz lūpām tas paliek vienkārši rozā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ļoti patīk kā izskatās iepakojumā, burvīga krāsa! Noteikti rozā arī izskatās ļoti labi. :)

      Dzēst
  4. Man ar šo toni tāda pati problēma: uz rokas izskatās smuki, bet uz lūpām parasts rozā:(


    Xx Charlottta

    AtbildētDzēst