Meklēt blogā

trešdiena, 2013. gada 15. maijs

What's in My Bag?

Sveiki! Sākšu ar nelielu off topic.
1) Vakar biju ieskrējusi Drogās un pie Maybelline stenda  atkal ieraudzīju Fit Me tonālo 110 tonī. Yee! Biju jau uztraukusies, ka neizņem no sortimenta. Vienīgais tonālais, kas man patīk un tonis ir ļoti apmierinošs.
2) Vakar skatījāties Eirovīziju, kā Jums patika dziesmas, priekšnesumi? Kas ir Jūsu favorīts? :)
Lūk neliels apraksts par somu. Pirku New Yorker veikalā, rudenī. Tā ir diezgan ietilpīga, ir vietas pat portatīvajam datoram (tiesa gan, varbūt tas nebūtu drošākais variants, bet ja nu ļoti vajag, ielikt var).
Šīs būs tās lietas, kas somā visticamāk vienmēr būs atrodamas, ja vien speciāli neizņemu tās ārā. Parasti soma ir piepildīta ar vēl visādām nevajadzīgām lietām..
Ūdens. Tiesa gan attēlā redzama tukša pudele, jo attēls uzņemts darba dienas beigās. :D
Saulesbrilles. Maciņā atrodas tās pašas brilles, ko pieminēju aprīļa favorītos.
Krēms rokām. Pašlaik līdzi nesu Soap and Glory Hand Food, ļoti patīk.
Maks. Kas pilnīgi un noteikti nav saskaņots ar somu, bet mani tas īpaši neuztrauc.
Telefons un austiņas.
Sauļošanās krēms. Drogās manīju arī 30ml sauļošanās krēmu, arī ar SPF30 tikai par 0,99Ls. Notiekti vēlos pamēģināt!
101 produkts lūpām. Šoreiz tikai balzams, krāsa un divi spīdumi.
Matu gumija un sprādzīte.
Tualetes ūdens. Smieklīgi, ka man šis aromāts nepatīk, bet tik un tā nesu to līdzi. Makes sense.
Mājās palicis lietussargs. Neatņemama lieta, tagad pavasarī , nekad neko nevar zināt, īpaši, ja jakai nav kapuce. :D
Have a Nice Day! :)

10 comments:

  1. he, man tāda pati soma tikai pelēka :)
    Interesants raksts, man ar pavasara atnākšanu arī somā lūpu produktu skaits palielinājās :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. High Five! :)
      Heh, es lūpu produktu saturu somā bieži manu, piemēram, pagaidām izmantoju tikai šos produktus, bet noteikti pēc mēneša izmantošu pavisam ko citu. :D

      Dzēst
  2. Ooo super, man ļoti patīk raksts :))
    Lūpas ar pastiprināti krāsoju šajā sezonā, jo vairs nav tik sausas :)

    Paldies par ideju rakstiņam ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad jau labi. :)
      Es arī krāsoju, bet nepatīk daudzus produktus ņemt līdzi, pat nezinu kāpēc. :D

      Dzēst
  3. Par Eirovīziju - Man patika Lietuvas dziesma no 1. pusfināla, kkā nedaudz paķēra. Bet vēl ceru,ka 2. pusfinālā būs kkas labāks. Tās dziesmas ir diezgan vienveidīgas.

    Prieks par šo rakstu, vnm interesanti tādus lasīt :)

    vai tam saulošanās krēmam ir patīkams aromāts?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Lietuvas dziesma tiešām 'lipīga'. :D
      Pilnībā piekrītu par to, ka dziesmas vienveidīgas.

      Tam, kas attēlā redzams? Ja jā, tad varu teikt, ka man tīri labi patīk, aromāts nav pārāk uzkrītošs, tipisks sauļošanās krēma aromāts.

      Dzēst
  4. kā tev iet ar 100 ` day spending ban ` ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varu teikt, ka mans 100 Days Spending Ban ir beidzies. Nevarēju noturēties un iegādājos pāris lietiņas. Par tām drīz vien uzrakstīšu. :)

      Dzēst