Meklēt blogā

piektdiena, 2013. gada 3. maijs

L'oréal Caresse Lipstick!

Sveiki! Šovakar beidzot nolēmu izveidot rakstu par L'oréal Caresse lūpu krāsu.
 Atrādīšu Jums tonīti ko iegādājos es- 02-Innocent Pink.
Kā jau visiem zināms, šīs lūpu krāsas Latvijā iznāca februārī. Arī es atļāvos vienu iegādāties marta sākumā.
Uzreiz ķeršos pie lietas. Pirmais, par ko biju nedaudz vīlusies- lasīju, ka citos blogos šos produktus salīdzina ar Revlon lūpu sviestiņiem. Biju vīlusies, jo es uzskatu, ka produktiem ir divas dažādas konsistences (iespējams tāpēc, ka viens ir lūpu sviests, bet otrs- krāsa :d).
Tikai konsistences dēļ biju nedaudz vīlusies produktā. Man tā likās pārāk ūdeņaina - grūti paskaidrot. Likās, ka produkts pēkšņi var izsmērēties pa seju. Nezinu vai sapratāt, bet nu jā.. :D
Tad nu ar laiku pie šīs konsistences pieradu, tagad tā pat tīri labi patīk. Teikšu tā, sajūta tāda, ka uz lūpām ir nenoturīgs lūpu spīdums. Kas tā arī izskatās, pēc lūpu spīduma, kas vēl piedod skaistu, labi pigmentētu toni. Un smarža! Patīkama, viegla, neuzkrītoša smarža. ^.^
Kopumā: Grūti gan nāca, bet beigās iemācījos sadraudzēties ar šo produktu. Tagad vēlos pamēģināt arī koraļļu toni, bet tai pat laikā vēlos noprovēt Maybelline Color Whisper.
Neteiksim, ka šis ir labākais swatchs, bet labāk šāds nekā nekāds? Jā... :D
Cena bez atlaides- 7,19Ls, veikalos Drogas.
Have a Nice Day! :)

4 komentāri:

  1. es paķēru Rebel Red toni. piekrītu par to sajūtu, ka tūlīt viss izsmērēsies, bet kaut kā jau esmu pieradusi un man ļoti patīk:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Huh! Un man likās, ka tā ir tikai man, heh. ^.^

      Dzēst
  2. gaidīšu swatchus, veseļojies :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Centīšos pievienot pēc iespējas ātrāk. Paldies! :)

      Dzēst